2009年6月29日月曜日

=_='



♣ Mood ♣
Happy

♣ Music ♣
Ayabie-Nanairo no Sora no Octave

♣ Internet ♣
Defective Tragedy
Hi5 Page
Myspace

♣ Messenger ♣
Lyna

" To little to late "


Well I'm back ^^hehheee stiu stiu ca nu am mai scris pe aici dar acum am ajuns acasa xD am avut ceva "sarbatoare" aici in oras sa zic asa si am mers cu mama si cu nu stuiu ce prietene de-a ei la cetate ca sa vedem ce e pe acolo pentru ca astazi s-a terminat totul....ma rog a fost kawaii dar cam frig [eu una am inghetat acolo pentru ca a si plouat]
Vreau sa ma uit la un anime insa nu stiu ce sa aleg inca nu am nimic in minte la ce m-as putea uita xD as vrea sa continui Pandora Hearts dar nu ma prea tenteaza >>''' sau poate ceva mai interesant sa zic asa. Poate ca ar trebui sa ma uit ermh.....la Jigoku Shoujo sau sa continui Kurokami xDD is hard~ oricum am toata noaptea sa ma gandesc la ce sa ma uit^^

E vacanta insa eu tot mor de plictiseala si nu au trecut decat 2 saptamani,nu stiu ce voi face pana in septembrie oO''' abia astept sa vina ziua de marti xDD yay ma duc la cursuri de japoneza in sfarsit si mama mi-a promis ca daca pana cand termin liceul voi invata limba imi va da voie sa imi trimit dosarul pentru o bursa la o facultate de acolo^^apoi dupa ce as tremina [sa persupunem ca as ajunge acolo] cred ca as ramane acolo [dorinta mea asta ar fi]

Awww mi-e dor de Aoi si stiu ca din nou nu voi mai stii nimic de el pana nu voi avea acces la internet xDD oricum imi pare au ca nu pot sta toata ziua uitandu-ma la el. As vrea sa vad concertele alea dar nu pot si ma enerveaza asta >>' oricum sper ca daca va mai avea ceva concerte pe aici sa pot merge si eu xDD doar sa il vad imi va fi bine xDD
Oricum sper sa fie bine in continuare si orice s-ar intampla sa nu uite ca sunt persoane care tin la el si carora le pasa de ce face si de viata lui.

Apoi ar mai fi Gazette la care as vrea sa merg la concert.... am inteles din revista ca Miyavi va avea concert in Ungaria cea ce ma duce cu gandul ca poate si Gazette va avea asa ca voi putea merge [nu easa departe]
As vrea sa il vad pe Kai de la o vreme imi place mult si de el xDD este foarte kawaii oO'''

Asa acum^^azi am vorbit si cu onee-chan dar nu foarte multimi va lipsi si abia astept sa revin pe blog cand voi fi singura din nou ^^imi place sa vorbesc cu onee-chan si cum am mai zis o admir pentru ca ma asculta mereu si am accepta asa nebuna si dementa cum sunt^^
Si plus de asta avem noi planurile noastrea malefice xD abia astept sa vad continuarea lui xDD deja prima parte e gata o__o'''

Cam atat cred ca a fost de zis ^^sunt si asa destul de obosita insa minune nu imi e somn oO'' e abia ora 01:03 asa ca pana la 4 am ce face xD
So bye bye ^^
Good night see ya later

0 comentarii:

コメントを投稿