2009年6月16日火曜日

Wuhuuu~


※Mood:happy
※Music: Ayabie - Nanairo no Sora no Ocatve
※Internet: Aoi's Blog/Defective Tragedy
※Messenger: onee-chan
※Eat/Drink: nothing
" To be or not to be a vampire "
Ermh...helloo again...mi-am facut eu singura ceva de mancare...bine cu putin ajutor din partea lui Aoi xDD (huh...am mai zis eu ca e geniu xDD)
well...a fost bun ma mir deoarece tot ce fac eu ori arata ca naiba ori nu are nici un gust dar de data asta spre surprinderea mea a fost chiar bun (cred ca din cauza lui Aoi pentru ca altfel nu as fi putut manca ce am facut xDD)
umh....vreau acadaelee @__@ am vorbit azi cu onee-chan pe mess si mi-a amintit de acadele asa ca vreau si eu...apoi cand am cautat ceva pe net am dat de acadelele lui Aoi >>'''' si eu vreau.Ma duc putin mai tarziu sa imi cumpar cateva ca acum chiar nu am chef si nu o las singura pe dementa asta la mine in casa (sorry Mina pentru asta...don't kill me >>''')
Bisericile sunt ciudate penrtru ca numai de intamplari aiurea am parte in ele....nu stiu de ce dar se pare ca am ceva energie ce atrage lucrurile ciudate asupra mea...este enervant dar si kawaii in acelasi timp >>'''
A fost stupid duminica cand din intamplare eu si Mina ^^ am mers lao biserica care era deschisa nu am vrut initial sa fac asta doar ca asa am ajuns acolo...erau usile deschise asa ca am zis sa intru pentru ca era frumos (nu erau acele icoane stupide care iti da un sentiment de inschis si sufocare~ cel putin asa e la mine). Ma rog am stat ce am stat acolo mai in spate...nu era nimeni asa ca era placut sa stai acolo....pana intr-un moment cand eu am chemat-o pe Mina sa ii arat o usa care duce spre locul unde se pun lumanari etc....si am zis ca daca tot suntem aici sa punem cateva....ermh...cred ca am stat vreo 10 minte acolo cert e ca atunci cand ne-am intors sus era usa de la biserica incuiata si noi prizoniere acolo >>''' Stupid stiu....mi-a fost mila de Mina...saraca a inceput sa planga poate de teama nici eu nu imi dau seama....
Si mai straniu e ca ne-am asezat pe sacune si ne-am trezit a doua zi (ieri) la ora 12 cand erau ceva oamnei prin biserica...plus ca am si visat aiurea toata noaptea...va povestesc mai tarziu mai detaliat...acum trebuie sa plac cu Mina si cu matusa mea la cumparaturi xDD ma grabesc sa inchid nu vreau sa vada ce am scris pe aici....
Bye Bye

0 comentarii:

コメントを投稿