2009年6月18日木曜日

Happy Birthday Sana-kun

Mood: happy
Music: Ayabie-Last Note
Internet: Manga Anime
Messenger: onee-chan
"Happy B-Day Sana-kun"


Hello xDD
Welll postul asta este cam lipsit de inspiratie dar ma rog nu am ce face acum pentru ca simt nevoia sa il fac xDD
Astazi este 18 iunie xDD yay am asteptat de mult ziua asta pentru mai multe motive. Si pentru ca azi primesc manga-urile dar si pentru ca azi e ziua lui Sana-kun xDD
Ermh...
Happy Birthday Sana-kun
~ Daca nu mai treceam pe vechiul blog nici nu imi mai auceam aminte de asta nu stiam exact daca e in 18 sau 20 oO''' noroc ca am vazut ca e azi xDD
Pacat ca a placat atunci din MASK chiar imi placea de el acolo si imi pare rau ca din cate stiu nu mai e la nici o formatie xDD

Oricum Happy Birthday Sana-kun

Edit Later: huh ^^ s-ar zice ca Sana este intro noua formatie numita "Seven" inca nu am ascultat insa pare dragut XDD le-am vazut website-ul si cred ca va fi o formatie ok xDD
Cred ca voi face mai tarziu un post despre asta xDD deocamdata bye bye xDDE

0 comentarii:

コメントを投稿