2009年6月25日木曜日

Happy Birthday Saga-chan

Mood: happy
Music: Alice Nine-White Prayer
Internet: Saga's Blog
Ermh...da da stiu ca in ultimul timp numai si numai versuri pe aici dar nu prea ma avut despre ce sa scriu >>'''
Azi mi-am amintit ca trebie sa fac acest post chir daca trebuia sa il fac ieri xD
Oricum in 23 i-am trimis un fan-mail asa ca ma simt mai bine chiar daca pe blog nu l-am postat la timp. Oricum el nu citeste blog-ul meu sa vada asta o___O
Azi nimic interesant ><''' plictiseala.
Azi merg acasa la 3 pentru ca acum inca sunt la bunici nu prea astept asata pentru ca odata ce ajung acasa nu mai am voie la calculator deloc si din nou blog-ul va fi parasit oO''' oricum sper ca macar atunci cand nu sunt acasa ei sa pot intra putin >''
Oricum scopul postului nu e acesta.
Happy Birthday Saga-chna and all youre wish make true xDD
Take care of you dear
Bye Bye
See ya later ^^

0 comentarii:

コメントを投稿