2009年7月11日土曜日

Akai~


Mood
happy

Music
Zest-Trust In

Internet
Pigg Room
Anime Soul
Purple Butterfly
Otaku Generation
Jin's Blog
Jun's Blog

Messenger
- empty -

Hello ^^ da in sfarsit am si eu chef sa postezpe aici ^^ deci nu voi scrie cine stie ce pentru ca nu prea am ce --'
Asa bun m-au enervat acele persoane ieri dar ma rog nu trebuie sa le bag in seama pentru ca habar nu au ce inseamna j-rock si nu vor intelege niciodata la ce ma refer pentru ca nu asculta ce ascult eu >.<

Mi-e foame cred ca e ceva obisnuit mai nou mannc din 5 in 5 minute si tot mor de foame ^^ cred ca merg ceva mai tarziu sa vad ce este ^^

Azi am vazut-o pe onee-chan pe messenger dar acum a disparut *starts to cry*
Vroiam sa mai vorbesc cu ea ca si asa mor de plictiseala xDD

Merg afara cam pe la 4 sa fac niste poze si sa imi cumpar niste hartie subtire de la magazin ^^ ma apuc de fan-art xDD si pana de ziua lui Yuu-chan si a lui Jin-chan sa fac si eu ceva xDD

Ca tot veni vorba de zile de nastere
Happy birthday Jin-chan bwhaaaa a tercut asa de repede si uite suntem in 11 si e ziua lui xDD ma bucur foarte mult doar e copilul meu xDD
Sper sa fie fericit si sa aiba tot ce isi doreste el [nu ma prea pricep la urari si chestii de genul acesta] a da si desigur sa aiba grija deel xDD
Si ca tot eram aici ii voi zice Happy Birthday si lui Jun chiar daca ziua lui este ceva mai tarziu xDD poate nu voi mai intra pana e ziua lui asa ca vreau sa fiu sigura ca i-am zis Happy Birthday.

0 comentarii:

コメントを投稿