2009年7月16日木曜日

Another Room

Mood:
Music: the Gazette-Crimson Lotus
Internet: Pigg[u], Anime Heaven, YouTube, Otaku Generation
Messenger: - empty -


>>' oh GOD inca o zi o.o'
Deja ma doare capul numai cand ma gandesc, mor de cald in primul rand in al 2-lea rand tocmai am venit de la matematica si mor de somn o.o'
Pe langa asta el a intrat iar eu ca o desteapta ce sunt nici nu am fost acasa sa vad asta >>' mai bine de atat nici ca se putea,. Parca sunt mai bine de cat ieri si visele incep sa revina la normal. Am chef de facut un fic dar mai astept.
Vreau sa mananc ceva dar nu stiu ce si mai vreau sa intre astazi dar nu stiu daca o va face.
Voi vorbi ceva mai tarziu cu onee-chan deocamdata ma duc sa caut ceva de mancare prin casa.

Oricum sa incepemcu inceputul si lasam mancarea pe mai tarziu xD
Asa la matematica a fost ca naiba o.o'' mi-a zis ca trebuie sa merg de 3 ori pe saptamana si deja ma doare capul numai cand ma gandesc la asta >>'''''
Inca cateva saptamani in care voi fi chinuita de acea fiinta micuta si enervanta ~

Asa apoi am venit acasa si am murit de cald, nu stiu ce e cu vremea asta dar mi-e foarte cald (nici nu stiu cum as vrea sa imi fie doar e vara xD)
Vreau sa merg sa imi cumpar ceva haine pana vin cele de pe "Peace Now" , cred ca am de asteptat o eternitate dupa ele o.o''''

Am nevoie de niste capsuni, nu stiu ce am dar numai capsuni vreau sa mananc, asta imi aminteste de iarna care a trecut ^^ nu cred ca pot sa uit chestiile alea xD (dar nici nu vreau sa fac asta deci nu o voi face xD)

Am mai zis vreodata ca Tetsu'chan e adorabil?
Ohoo daca nu o zic acum xDD nu stiu ce m-a apucat dar incepe sa imi placa de el xD adica e kawaii, eu la inceput nici nu il puteam suporta xD dar acum e mai mult de cat kawaiii xD
Imi place iepurasul lui ^^ uhuu~ si la mama in place deci am un punct in plus, poate asa va vrea sa imi cumpere unu xDDD

Am intrat si pe Pigg[u] astazi imiplace sa ii zic "Pigg[u]" pentru ca asa ii zice si Manabu'chan xDD
Am facut ceva poze xD deci sa le pun si aici.


~ uhuu Yume'chan room xDD
Imi place dar e ciudat ca si-a pus scaune pana in tavan si mai are si o masa acolo xDD oricum nu l-am avzut de mult intrat nu stiu ce are oo'''
Ma rog daca il vad vreodata vreau sa ii fac o poza ^____^


~ Uhuu ^^ Manabu'chan e de ieri poza xD
Da cumva i-am facut si eu poza dar cam din greseala pentru ca vroiam numai mie si la onee-chan xDD
Oricum ma bucur ca a iesit si el in poza xDD Ma'u-chan
Si era ciudat pentru ca toate fetele erau adunate in jurul lui numai eu si onee-chan stateam pe scaune o.o'

Uhuu cred ca am terminat acum
Maduc sa vad ce este de mancare si daca nu gasesc ceva ce sa imi placa ma duc sa mananc in oras (numai sa gasesc pe cineva sa vina cu mine xDDD)
Pe mai tarziu.
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿