2009年7月15日水曜日

13STAIRS[-]1

Mood:
Playlist: Ayabie-Canary
Internet: Defective Tragedy
Messenger: - empty -

"So just please don't go"

Hello^^
Am revenit pe blog din nou si ma simt cat de cat mai bine,adica pur si simplu cred ca plimbarea mi-a facut bine chiar daca doream sa fie ceva diferit, ceva cu totul nou.
Inca ma gandesc la el si asta nu imi face bine pentru ca imi amplifica starea de rau si oboseala si nu cred ca voi mai putea sta mult asa.

Nici eu nu mai stiu de unde am atatea lacrimi, cand ma gandesc la el imi vine sa plang, poate de suparare sau poate de fericire nici eu nu stiu insa tot ce stiu este ca in momentul in care vad o poza cu el ma apuc de plans.
Cand ascult melodiile lui este acelasi lucru, stiu ca e pentru mine stiu asta si ma simt foarte bine (de fapt e pentru toti dar nu imi pasa in acelasi timp este si pentru mine)

Ma leaga din ce in ce mai multe lucruri de el si nu vad ce as putea face in legatura cu asta.
Este ceva ciudat nu cred ca pot zice exact ca sa isi imagineze cineva ce e asta,e un sentiment ciudat sau mai bine zis o multime de sentimente ciudate adunate in acelasi loc formand ceva cu totul special care nu poate fi explicat oricat de mult as vrea eu si oricat as incerca.

Simt ca sunt libera sa fac tot ce vreau, ca am scapat si ca acum pot zice ce vreau cand vreau si de ce vreau. Dar parca nu imi place, adica asa mult efort pentru ce? eheee simplu: pentru Nimic.
Niciodata nu am primit ceva in schimb si nici nu am asteptat xD asa sunt eu si asa voi fi mereu orice s-ar intampla nu ma voi schimba pentru ca m-am schimbat destul si nici eu nu mai pot.

Imi pare bine ca o am pe onee-chan care e alaturi de mine orice as face si care are grija sa vorbeasca cu mine si prin asta sa imi mute gandul la altceva chiar daca nu isi da seama o.o'
Thanks onee-chan.

Cam asta e cu postul acesta.
Voi reveni cand voi fi mai bine xDD
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿