2009年7月18日土曜日

Crying Field



Mood:
Music: the GazettE-Crying Field
Intrnet: Pigg[u], Aoi's Blog
Messenger: - empty -

Hell ya ~
In sfarsit dimineata o.o'' nu stiu ce am dar ma simt neobisnuit de bine cand ma gandesc ca acel loc va avea o soarta din ce in ce mai rea xD
Mergand pe acolo ma simt bine sa vad cum moare incet.
Credeam ca macar unde sunt acum voi scapa dar nu am eu norocul asta, sunt peste tot dar ce imi pasa, pentru mine si asa nu mai exista.

Ma rog, am primit pizza mea in sfarsit si sucul meu xD si ma simt grozav acum xD plus de asta si din cauza lui ma simt mai bine.
M-a facut azi sa rad cu lacrimi xDD omul acesta pe langa faptul ca e adorabil este si very funny nici acum cand ma gandesc la chestia aia nu ma pot opri din ras xD

Maine sau nu stiu cand naiba vine versioara mea la mine, da numai de ea mai am nevoie insa nu e chiar asa de rau u.u''' pentru ca de fiecare data cand vine ea vine cu un motiv. Motiv+venit la mine= Moet&Chandon xDDD
Asa ca presimt din nou ca va fi ca de fiecare data si chiar vreau asta pentru ca deja cand m-am uitat la pozele alea de pe blog mi s-a facut pofta xD
Nu stiu ce e cu casa mea pentru ca sticlele dispar fara urma o.o''' cred ca am fantome obsedate de Moet o.o'''
Si mie imi place si e foarte buna chestia asta xD insa nu fac sa dispara sticlele din casa o.o'' in fiecare luna merg cu mama sa cumparam cand e acasa si daca nu merge Ana si cumpara insa nu stiu ce e cu ele...dispar cam repede. Aveam 4 acum 2 saptamani si acum nu mai am nici macar una >>''' eu nu am avzut sa le fi luat mama si altcineva nu prea a fost pe la noi....cei drept am lipsit si eu vreo 4 zile de acasa asa ca poate atunci au disparut o.o'''
Oricum voi dezlega mistrul odata o.o''

Cam atat xD
Ma duc sa mananc ca e gata mancarea xD
Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿