2009年7月27日月曜日

Maniere Noir



Mood:
Music: Ayabie - Last Note
Internet: Pigg[u], Aoi's Blog, Onee-chan's Blog, Okasan's Blog
Messenger: - empty -

" Hello , my dear , kiss me gently "

Hello xD
Uhuu~ am revenit din nou dar nu stiu de ce >>''nu prea am ce sa zic dar voi incerca sa vorbesc totusi despre ceva xD.
Well ma simt mai bine ca oricand nu stiu de ce poate si conversatia de ieri cu onee-chan m-a amuzat foarte mult ^^ adica pur si simplu este geniala (mi-a dat inspiratie pentru povestea mea de viata o.o')
Da da nici nu am postat bine pe blog ca deja a si inceput ce incepe de obicei cand postez eu pe blog oo'''' aha nu cred ca am exagerat chiar deloc, nu am jignit si nu am atacat pe nimeni, cititnd postul meu nu vei sti la cine ma refer sau la ce ma refer.
Ma bucur ca am facut acel post....asa este realitatea in care traim si adevarata poveste desigur intr-un mod diferit spus.
Cu atat mai putin imi pasa de reactia lor >>''' de asa multe ori au zis unele lucruri care m-au deranjat fara sa le pese macar putin de reactia mea asa ca nici mie nu trebuie sa imi pese mai del0c de ele o.o'''

Nu am nevoie de ele, credeam la inceput ca ma voi putea intelege cu ele asa cum trebuie si ma rog oo''' dar se pare ca intodeauna prima impresie este cea adevarata insa pe moment nu am vrut sa cred asta si ma gandeam ca merita sa incerc (Inner: unde mi-a fost capul oare o.o''?)
Ma rog nu mai am de gand sa fac din asta o poveste imensa pentru ca nu are rost asa ca mai bine sa trecem direct la subiect ^^ un alt subiect.

So astazi este neobisnuit de rece o.o' adica ma rog inca nu ploua dar cred ca in curand o va face pentru ca deja ceva nori apar pe acolo o.o
Cerul e asa kawaii asa ca nu mapot abtine sa nu fac poze xDDam facut si ieri.






Nori sunt foarte frumosi si mereu mi-au placut. Inca de cand sunt mica imi aduc aminte cum stateam ore intregi privind pe geam. Era prea frumos sa nu te uiti.
Vreau sa vina odata iarna xD
Imi e dor de zapata si de Craciun si de vacanta xDD (da stiu ca sunt in vacanta dar nu imipasa o_o') si...si de multe chestii pe care le voi face atunci xD
Abia astept sa vina odata luna septembrie sa pot trimite chestia aia xDD apoi octombrie si decembrie ^^ si uhuu~ aprilie xDDDD si...si mai multe xD
Vreau niste ciocolata dar nu mai am si vreau si ceva ceai uhuu~ ma duc acum ^^
Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿