2009年7月17日金曜日

Eternal

Mood:
Music: Ayabie-Gothic Party
Internet: Ayabie Website, Aoi'chan Blog, Yume'chan Blog.
Messenger: onee-chan, onii-chan


Ermh....da da m-am intors dupa ce am avzut ce a postat pe blog ^^ am ramas cam asa "O.O" adica ma rog e o poza cu un omulet negru o.o''' ciudata chestie >>'''''
Omulet negru xDDDD si ciudat si Aoi'chan ciudat.

Vreau sa ma duc sa mananc ceva pentru ca nu am mancat nimic azi, sa vad ce este si sa vad daca imi place, iar daca nu asta este o.o'ma duc si cumpar ceva ><''

Mi-e sete dar numai apa este >>'' nu imi place apa o.o'
Am mai zis ca urasc vara?
Daca nu o zic acum pentru ca momentan chiar daca merge aerul conditionat eu tot mor de cald >>' (sa sa imi fie mie bine trebuie sa fie 15 grade o.o')
Afara e si mai cald dar nu imi pasa sper sa se raceasca si aici in casa ca sa stau mai bine xDD

Revin dupa ce mananc xD
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿