2009年7月15日水曜日

Hakuri

Mood:
Music: the gazettE-Hakuri
Internet: Aoi's Blog, Pigg[u], Nightmare Website
Messenger: -empty-

"Too late"

Hello xD da am revenit din nou si ma simt ceva mai bine dupa ce am visat aseara si presimt ca va fi din ce in ce mai bine xDD
Ma bucur sa stiu asta si ma bucur ca am visat.
Daca nu as fi visat cred ca as fi continuat cu posturile mele emo.

Ieri m-a tot intrebam "Atata efort si pentru ce? "
Acum stiu pentru ce. Atata efort sa imi dau seama ca nu iti poti alege prieteni dupa cum vrei tu sa fie ci dupa cum sunt ei. Aest lucru m-a facut sa imi dau seama ca preieteni mei adevarati sunt chiar langa mine si mai tot timpul au fost fara ca eu sa imi dau seama.
Atata efort pentru a realiza de fapt care sunt cei care ma accepta asa cum sunt si imi sunt prieteni si cei care niciodata nu imi vor fi prieteni.

Sunt libera acum si nu mai am de facut nimic ca sa ma schimb pentru ca am facut deja prea mult xDD
Insa ma simt bine, chiar mai bine de cat as fi crezut.

Luni dupa-masa a ajuns albumul acela xD DIM by Gazetto
Ce pot sa zic, doar ca imi place o__o au niste melodi foarte interesante dar despre asta si despre el in alt post xDD.
Cred ca mai tarziu voi face un post in care voi abera despre ele deocamdata sa continui aici,

In sfarsit imi merge sa intru pe pigg[u] si stau ca o obsedata pe patul lui Aoi in asteptarea acestuia (nu stiu de ce stiu ca nu va veni xDD)
Ieri a fost ^^ pentru ca si-a schimbat hainele uhhuuu~ as fi vrut sa il vad dar nu stiu ce a avut pigg[u] ca nu a mers deloc ><'''

Maine ma duc din nou la ore de mate si deja imi vine sa nebunesc, nu imi place sa fac asta si orele de mate sunt cele mai stresante ever <333
Din nou trebui sa dau de fata aia nebuna care alearga ca o obsedata in jurul tau si iti targe de haine (era sa raman fara rochie pe mine ultima data o__o'''''')
Plus de asta am o tema gigantica de facut si inca mi-e lene sa incep TT.TT

Uhuuu~ am trecut de dimineata pe Peace Now ^^ si awwww~ au aparut chestii noi de care sunt indragostita xDD
Daca mama nu imi cumpara ceva de acolo o sa o bat la cap toata viata.
Nu e de ajuns ca nu a vreut sa mergem la concert, ca nu ma lasa la lectiile de chitara, si ca nu mai am timp sa fac japoneza acum nici nu vrea sa imi cumpere nimic de acolo >>''''
Vrea sa ma omoare o_o''

Ma rog ^.^ cand intra onee-chan pe mess ii voi da si ei melodiile xDD (sper doar sa se descarce pe calculator odata ><'' CD tampit x.x'')
Am cautat duminica albumul pe net dar nimic asa xDD ca ma simt bine ca eu le am deja de luni chiar daca albumul apare doar astazi.

Uhuuu~ azi e 15 si azi noapte mi-am amintit ca ieri era 14 si ca trebuia sa ii zic Happy Birthday la Yomi'chan o.o'
Nici nu stiu cum de mi-am amintit de obicei nu tin asta minte >>''' oricum ieri i-am trimis un mail cum am obiceiul xDD
So Happy Birthday Yomi'chan xD

Bye~
Revin mai tarziu

0 comentarii:

コメントを投稿