2009年7月18日土曜日

Cheasire



Mood:
Music: Ayabie-Canary
Internet: Pigg[u], Ayabie Website, Anime Heaven
Messenger: onii-chan


Uhuuuu~ yay m-a sunat mama si mi-a zis ca maine vine verisoara mea asa ca sa ma port bine cu ea si sa merg cu ea oriunde are nevoie (immm da de parca aveam de ales >>'''). Oirucm ce nu fac eu pentru recompensa xDDDD
Ajunge maine dimineata asa ca trebuie sa merg sa o astept ca o verrisoara si prietena buna ce sunt ><'''' Ma rog eu abia astept sa ajunga pentru ca odata cu venirea eu am si o ecuatie:
venit+motiv=Moet&Chandon <33333
~ si ei ii place cum imi place si mie deci nu se poate abtine fara asa ca daca ea bea trebuie sa imi dea si mie ca sa nu o zic la matusa mea xDDD

Uhu~ eu si Yume'chan suntem foarte lenesi cand vine vorba de postat ceva pe blog xDD nu stiu de ce dar si mie si lui ne e lene sa facem asta o.o''' cu acest post voi avea 39 posturi xDD mai mult decat el xDD *jump in circle*

Anyway nu mai am mai nimic de facut, vorbesc de ceva vreme cu onii-chan si ma cam plictisesc nu stiu une de onee-chan nu am vazut-o azi deloc o.o'' poate au venit extraterestri dupa ea o___o'
Am mers azi in camera lui Yume-chan xDD uhuu imi place ca e liniste si e aranjat foarte kawaii xDD

Astazi pe Pigg[u]



~ in sfarsit am dat de Aoi ^^ uhuu~ numai ca poza aia stupida pe care am facut-o mi-a prins doar picioarele o.o'''' nu stiu ce avea dar nu ma mai puteam duce langa el pentru ca era deja prea plin o.o''
Dar ce conteaza XD macar i-am facut o poza xD
Deci Aoi'chan e primul (uhuuu i sta bine blond~) iar ceilalti sunt 2 cu care am vorbit astazi xDD imi place si de ei ^^ sunt kawaii dar Aoi arata asa de sweeet xDD

Cam asta e xD
Bye Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿