2009年7月13日月曜日

Pigg[u]


Mood
happy

Music
the GazettE-The Inivisible Wall

Intrnet
Aoi's Room on Pigg[u]
Otaku Generation
Anime Heaven
Manga-Anime
Anime-Hood

Mesenger
- empty -

"Oh my Juriettooo"

Hello
Whaa....daca ati sti ce bine ma simt, prosta am fost ca nu am facut asta mai repede as fi scapat de tot stresul si nu m-as fi chinuit atat sa le fac pe plac --'''
Plecarea mea a fost foarte bune pentru ca acum ma simt genial xDD si pot face tot ce vreau eu,cum vreau eu si cand vreau eu, si mai mult decat asta pot vorbi despre ce vreau eu cand vreau eu fara sa mai conteze ce zic ele o.o'''
Asa sa trecem mai departe xD

Azi am intrat pe Piggu, Aoi'chan ma uraste ^^ tot nu m-a adaugat ca prietena >>'''' dar ce conteaza oricum nu a stat aseara foarte mult pe piggu. Imi place chibi-ul lui pentru ca este foarte hyper si merge ca o rata xDD si se misca dintr-o parte in alta xD

Eu dorm in patul lui xDD imi place ca e chiar comod, aseara Jin'chan nu a mai intrat *baka* dar daca intra azi il voi bate la cap din 5 in 5 minute sa ma accepte ca prietena ^^ la fel si pe Yume-chan xD
Ca tot veni vorba xDD Yume'chan are o camera tare kawaii si are o gramada de scaune pana in tavan la fel si masa o.o'''''

Acum pozele xD


~ Aoi's Room xDD vroiam si eu sa stau jos dar aia nu voria sa se dea mai incolo >>'''' oricum am mers dupa aceea pe pat xD

~ eu ieri inainte de schimbare xD acum zic eu arat ceva mai bine xDD fan mai tarziu niste poze xDD numai sa vina Aoi xDD
Imi place acum ca am parul mov si breton mai kawaii xDD si nu mai zambesc asa de tare xD


Bwhaaa mi-e dor de Jurietta mea xDD nu am mai vorbit cu ea de ieri seara xDD imi e doar de planurile malefice xDD si sa vad ce naiba am mai facut prin vise xDD
Byou'chan ma uraste de cand l-am visat prima data (nici nu mai stiu ce am visat atunci) oricum de atunci imi face tot felul de chestii prin visele lui onee-chan xD

Bye Bye~
Revin mai tarziu

0 comentarii:

コメントを投稿