2009年7月18日土曜日

Wish




Mood:
Music: Ayabie-Yubisaki
Internet: Aoi's Blog, Tetsu'chan blog, Peace Now, Yume'chan Room, Anime-Heaven
Messenger: onii-chan

Hell ya~
Am revenit acasa in sfarsit >>'' mama m-a dus la nu stiu ce magazin o.o'' si chiar si asa nu am cumparat cine stie ce o.o'''
M-am uitat toata ziua cu mama la j-rockeri si am ascultat j-rock xDD
Yay ii place Ayabie si Dir en Grey si the GazettE si Nightmare xDD si aproape tot ce imi place mie xDD (uhuu~ a zis ca Leda e kawaii ^^ )
I-am zis si de familia mea virtuala si e de acord cu copii mei imi place de ei la fel si de frati mei.
Nu ma gandeam ca va face vreodata asta xD adica stiam ca ii place de Hide si ma rog inteleg asta pentru ca il respecta si il respecta mult xD insa nu ma asteptam sa asculte ce ascult si eu xDDD


Asa ma rog xD ma bucur ca ii place de ei si in sfarsit a zis ca Aoi este foarte dragut si ca intelege de ce imi place asa de mult de el. Si pentru a-si cere scuze ca m-a facut sa ma indepartez de el mi-a promis ca imi cumpara noul lor album in august plus cele care sunt acum (ma refer la Aitakute)
Asa ma bucur incat imi vine sa sar in capul mamei mele xDD


Uhuu onii-chan este adorabil, ma inteleg bine cu el si uhuu~ este foarte kawaii si ma bucur mult ca e onii-chan al meu xD
Vorbesc numai de ieri cu el si deja ma inteleg bine zic eu xD
Si onee-chan de asemenea e cea mai bune onee-chan din lume si nu stiu ce m-as face fara ea xDD

Cam atat xD
Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿