2009年7月31日金曜日

Happy Birthday



Mood: hyper
Music: Alice Nine-Q
Internet: Nao's Blog, Aoi's Blog
Messenger: onee-chan

" For you and youre promise I won't forget you "

Hello xD de dimineata de cand m-am trezit vreau sa fac postul asta si nici cum nu am reusit oo'
O fata m-a dus dupa ea la nu stiu ce magazin oo'' apoi am mers la nu stiu ce chestie da facem baie xD a fost kawaii insa cam rece apa.
Sa nu mai mentionez faptul ca era plin de idioti colo >>''''
Asa deci sa revenim la subiect xDD

Otanjoubi Omedetou
Nao-chan
~ astept sa ii zic asta de o gramada de vereme ^^
uhuU~ ce sa mai zic o.o''
Nao-chan e mai mare acum ^^ si eu vreau sa fiu mai mare xDDD (intodeauna am vrut sa fiu mai mare si ma rog o.o')
Well i-am trimis un mail gigantic despre cat de fericita sunt ca e ziua lui si o gramada de urari si chestii de genu asta si desigur trebuie sa ajunga si cadoul lui daca nu cumva a ajuns deja xDDDD
Astept asta de anul trecut xDD
Sper sa ii placa cadoul (daca nu ii place il iau inapo o_o')
Cam atat cred~

Bye Bye
Otanjoubi Omedetou Nao-chan again

0 comentarii:

コメントを投稿