2009年7月13日月曜日

~


Mood
happy

Music
Zest-Trust In

Internet
Aoi'chan Pigg[u] room
Manga Anime
Otaku Generation
Anime Hood
YouTube

Messenger
^Ella^

" I belive.... dreams come true"

Hell ya xD
Din nou am venit, sunt al naibi de obosita. Am mai zis eu ca Byou'chan ma uraste? daca nu o zic acum.
Nu m-a lasat sa dorm toata noaptea si daca continua asa il dau afara din camera o.o'' (oare de ce nu m-am gandit la asta si azi noapte)
Byou'chan rau o.o'''
O sa ma razbun eu pe el si il voi arunca de la parter cum a zis onee-chan ca face cu Yuu-chan. Da da si voi ajunge la inchisoare, dar si ce macar voi fi linistita nu ca onee-chan care va ajunge langa Byou-chan.

Aoi'chan a postat o poza kawaii peblog xDD imi place din ce in ce mai mult cainele extraterestru si alb XD este asa de kawaii si awwww~ prima data cand ii vad pe amandoi afara intr-o poza asa kawaii.

Mama mi-a promis ca daca voi invata bine la liceu pana cad il termin imi va da voi sa trimit dosarul pentru facultate in Japonia xDD deja cred ca si stiu unde ma voi duce xDD
Awwww abia astept xD
A da si pana atunci trebuie sa invat japoneza si engleza foarte bine xD (pentru asta din acest an ma mut la profil de filologie XD)

Acum sa trecem la pigg[u]


~ Aoi'chan room xDD suntem multe pe acolo si multi (vad parca si 2 baieti o.o''') imi place camera lui e asa draguta si interesanta si are pat aproape la fel ca si al meu numai ca el are ceva galben pe pat pe gand eu am ceva rosu.
De obicei suntem destul de multi insa azi dimineata cand am intrat prima data eram singura xDD


~ asa arat eu acum xDD imi place mai mult asa pentru ca sunt mov (la par --') mai am si un breton kawaii xD si merg ca o rata >>''''


~ tot asa camera lui Aoi'chan la inceput era diferit pe jos numai ca acum vad ca a cum schimbat xDD oricum cred ca asa arata mult mai bine xDD nu stiu ce are chibi-ul meu dar tot la geam vrea sa stea xD

Mai tarziu mergem in parc sa vad daca si Aoi este pe acolo si vreau sa fac ceva poze xDD. Cine a facut chestia asta e un geniu xDD
Bye Bye
Ne vedem mai tarziu xD

0 comentarii:

コメントを投稿