2009年7月19日日曜日

Screen Of Indoors



Mood:
Music: Ayabie-Yubisaki
Internet: Aoi's Blog, Tetsu's Blog, Pigg[u], YouTube, ShuuShuu~
Messenger: onii-chan


Hell ya~
I'm back xD
Da e deja exagerat de tarziu dar nu imi e nici macar putin somn XD maine voi avea cat Moet vreau eu si deja salivez chiar daca nu a fost mereu preferata mea xD
Nu stiu dar astept ziua de maine.

Uhu~ imi e din ce in ce mai dor de el si daca as puea as intra in calculator direct la el acasa xD uhuu ce kawaii ar fi xD
Este el asa de dragut si de sweet incat nu are cum sa nu iti placa xD
Nu stiu ce am cu omul asta dar sunt obsedata de el din ce in ce mai tare si nu pot trai nici 5 minute fara o poza cu el, fara versurile lui sau fara melodiile lui xD
Nici macar noaptea nu ma opresc xD ascult non-stop melodiile lui.

Gwad~ nu stiu ce sa mai zis o.o'
A da in lista mea de mess numai eu si cu onii-chan suntem online xD
Uhuu~ onii-chan kawaii ^^adica ma rog ma inteleg deja foarte bine cu el si azi am vorbit chiar mult si despre tot felul de chestii xD
Onee-chan a iesit repede azi o.o' lasa ca intra ea maine si vorbim atunci xD

Ma duc sa mananc pizza care a ramas xD
Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿