2009年7月14日火曜日

Endless Rain

Ermh....hello
Din nou am cazut in cel mai bad mood ever T.T' pana acum credeam ca ma simt foarte bine insa cand am citit chestia aia din nou mi-am dat seama ca e din ce in ce mai rau si doar fug de realitate.
De fapt visul de aseara a fost doar un inceput sa ma faca sa ma trezesc la realitate si sa imi dau seama ca in orice moment il voi dezamagi mai tare si mai tare pana ce el va disparea si nu vreau asta pentru ca el e viata mea si fara el nu mai am de ce si pentru ce sa exist.
Din nou am inceput cu seria de posturi emo o.o'''''

Citesc mereu ce face el traiesc odata cu el, cresc odata cu el si devin ceva nou odata cu el, pur si simplu ma bucura urma de fericire care i-a mai ramas acel optimism cand e de fata cu toata lumea,ma intristeaza tristetea lui, supararea si dorinta de a fi din nou cum a fost inainte. Ma face sa plang cand vad ca sufera, ma face sa plang cand vad ca nu e asa cum vrea el insa ma face sa rad cand e fericit si se simte cu adevarat bine.
Am ajuns sa ma bucur cand se bucura si el, sa plang cand plange si el, sa cad in depresie cand cade si el sa vreau sa mor atunci cand vrea si el. Am ajuns sa traiesc ca si el, pentru el si din el.

Il iubesc pe zi ce trece mai mult, si as vrea sa stie asta insa nu cred ca va face asta sau cel putin nu acum. Stiu ca multi ma cred nebuna si obsedata pentru ca tin asa de mult la cineva care e departe de mine, la cineva care nu ma cunoste in realitate, de cineva care nu este sigur ca ma va cunoaste, insa mie nu imi pasa, il iubesc si il voi iubi mereu oricum ar fi si orice s-ar intampla.

Cea ce ma face sa ma simt bine este faptul ca stie ca eu exist chiar daca numai virtual insa nu imi pasa ma bucur pentru ca stie asta si chiar daca nu e cine stie ce ma voi bucura mereu si imi voi aminti de acest lucru.
Sper ca macar odata in viata sa fac asa cum am de gand acum si sa ajung acolo aproape de el chiar daca nu il voi cunoaste, gandul ca as fi numai la putina distanta de el ma face sa ma simt bine,gandul ca poate din intamplare il voi vedea ma face sa ma simt foarte bine,si gandul ca poate odata va fi asa cum imi doresc eu sa fie si cum visez de multa vreme ma face sa ma simt minunat.

De ceva vreme cineva m-a intrebat: "Si daca el va pati ceva sau va disparea tu ce ai face?" sincer am stat pe ganduri cateva momente si i-am raspuns:
"Daca el va pati ecva atunci viata mea va fi inutila ,voi face umbra pamantului degeaba, in acel moment toate motivele mele si sperantele de viata s-ar distruge ar deveni nimic, ar cadea in intuneric la fel si amintirea lui, la fel si viata mea va cadea,si tot va cadea la nesafrsit. As prefera sa mor cu el in acel moment de cat sa stiu ca voi ajunge intreaga mea viata o prizoniera a amintiri lui. "


Nu imi pasa ce zic alti pentru ca ei nu stiu cum e sa fi ca mine, sa traiesti ca si mine si sa sti ca singurul lucru bun in viata ta este el. Alti nu stiu cum te simti cand cineva se leaga de acel lucru la care tu ti exagerat de mult, se ia de fiecare parte din tine prin el.
Nu inteleg acest lucru si continua sa vorbeasca asa chiar daca nu isi dau seama ca prin vorbele lor te distrug minut cu minut, secunda cu secunda, particica cu particica.

Cred ca am scris destul pentru ca si asa numai cei care sunt ca mine vor intelege acest sentiment, este ceva foarte ciudat insa eu ma simt oareum mai biune ca am scris asta.
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿