2009年7月11日土曜日

GOD - -''

Mood
amused and a little angry

Music
Ayabie-Canary

Internet
Otaku Generation
Anime Soul
Onee-chan's Blog

" Really yes? o noooo..... "

Deci postul meu incepe cu vremea in care s-a deschis topicu lcu numele "J-Rock" pe Anime Soul. M-am gandit sa postez (destul de proasta alegerea).
Deci mi-am spus si eu parerea ca tot omu si da am avut o mica greseala de exprimare din care nu s-a inteles ce am vrut au mai exact sa zic. [mai gereseste si omu ca acum numeni nu e perfect].
Pentru mine J-rock nu este un stil de muzica ci este un stil de viata.
Da eu traiesc prin J-Rock si cu J-rock.
Nu accept sa imi zica ca nu sunt in formata cineva care nu a ascultat nici macar odata in viata lui cateva melodii de la vreo formatie de j-rock.
Da nu vad care e problema fiecare are dreptul lui sa isi exprime parerea.
J-rock'ul este un gen foarte frumos de muzica care imi place foarte mult. Versurile sunt foarte frumoase si in ele isi exprima foarte bine sentimentele [doar pentru asta sunt facute versurile da si uite aici diferenta dintre o formatie de j-rock si una de rock...in rock versurile sunt ciudate si cam aiurea in j-rock prin ele sunt exprimate unele sentimente pe care si tu le traiesti si te indentifici in melodiile lor]
Daca ei nu inteleg asta mai bine ar citi niste versuri.
Apoi nu imi voi lua nici un animal de casa si nici nu ma voi uita la Tv daca nu va convine ce am scris e problema voastra numa deranjeaza asta cu nimic dar totusi nu sunt o persoana care sa scrie tampenii numai de dragul de a fi scrise.

Apoi da eu ii admir pentru ca pot fi mereu ce vor ei sa fie se pot imbraca asemeni unor fete si le sta bine ^.^sunt ca niste actori foarte buni. Asta ma impresioneaza la ei si nu am mai avzut pana acum o alta formatie de rock in care membrii ei sa faca acest lucru.

Rock'ul este sec ^^ da asa este inca foarte sec.
Singurele formatii care mi-au placut au fost SOAD, Skillet si KorN si nici astea nu sunt cine stie ce.
Despre Nirvana nu zic nimic,imi place si nu imi place insa trebuie sa recunosc ca au cateva melodii foarte bune insa de cand ascult j-rock nu ma intereseaza as ascult alte formatii.
Cat despre cele vechi putin imi pasa daca au scos nu stiu cate discuri,imi este indiferent pentru ca pentru mine nu inseamna nimic,nu imi transmit nimic si nu ma atarg cu nimic pentru asta ele sunt seci.
Este parerea mea si o sustin daca voua nu va place asta e,suntem o tara libera si avem dreptul la o opinie proprie. Asta este parerea mea.

0 comentarii:

コメントを投稿