2009年7月17日金曜日

Something

Mood:
Music: Ayabie-The Me
Internet: Pigg[u], Anime Heaven
Messenger: nothing

Hell ya xD
Am revenit pe aici dupa ce am mancat xDD am crezut ca nu mai ajung de la magazin si sper ca dara viitoare cand ma duc sa nu mai dau de o vanzatoare enervanta care te intreaba de 10000...000 ori ce doresti si daca te poate ajuta cu ceva >>'' (ce naiba cred ca sunt in stare sa imi cumpar ceva de mancare si fara ajutorul ei o.o')

Uhuu~ imi place de Maron xDD acel iepuras este pur si simplu adorabil xDD nu stiu ce am cu el dar imi place din ce in ce mai mult de el.
Si eu vreau un iepuras la fel ca si el xDD insa mama nu prea e de acord (imediat ce pleaca imi voi lua unu atata timp cat stiu de unde xDDD)

Vreau sa mai am suc dar nu mai am si am uitat sa cumpar ><'' vreau si capsuni si cirese xD si sa vina hainele de la Peace Now~ odata xDD
Vreau sa mananc o pizza xD
Vreau sa nu ma mai plictisesc, si il vreau pa Aoi o.o'''si il vreau pe Maron si gata ca deja vreau prea multe.

A da sa nu uit am chef sa scriu un fan-fic dar ceva scurt ca un one-shot xDD vreau ceva dragut insa nu am nici o idee despre ce sa fie xD am mai scris unul de vreo 2 saptamani xD
Cam atat ca numai am nimic de zis xD
Bye Bye

0 comentarii:

コメントを投稿