2009年7月27日月曜日

Number Midi



Mood :
Music: Alice Nine - Number Six
Internet: Shou'chan blog
Messenger: onii-chan

Hell ya~
Din nou am revenit chiar daca nici de data asta nu am mai nimic de zis.
Mi-am schimbat cam tot pe aici ^^ arata mai bine acum si e mai curat sa zic asa,inainte era prea albastru si ma deranja deja culoarea aia o.o''''
Am fost afara pentru ca a plouat dupa cum am si zis eu xDD uhuu~ si cand am venit acasa am facut ceva poze xD





~ uhuu cer portocaliu
Imi place cum arata xDD
Ma bucur ca in sfarsit a plouat astazi...deja era prea cald pentru mine.
Nu ca acum nu ar fi cald dar e mai bine totusi de cat inainte o.o




~ asta este pictura mea de azi dimineata xD
Imi place cum a iesit xD chiar daca nici macar eu nu stiu ce am vrut mai exact sa fac.
Da ei cum am un talent genial sa ma murdaresc asa am facut si acum nu numai ca eram plina de vopsea neagra si rosie pe mana dar mai avea si in cap o gramada de culori, asta ca sa nu mai zic de haine care aratau ca dupa razboi o.o'''
Oricum imi place ce a iesit xDD

Cam atat xD
Bye Bye ~

0 comentarii:

コメントを投稿