2009年7月17日金曜日

Decadence

Mood:
Music: Ayabie-Nanairo no Sora no Octave
Internet: Pigg[u], YouTube
Messenger: - empty -

Devine din ce in ce mai ciudat insa nu stiu de ce si oricat m-as gandi nu gasesc o cauza care sa imi dea o astfel de stare.
As putea zice uneori ca e "vina" lui dar nu cred asta, sunt eu obsedata dar nu cred ca (,) chiar asa de tare.

Am inceput sa nu mai dorm deloc noaptea si nu e din cauza ca eu nu vreau sau ca beau cine stie ce inainte sa dorm,a pur si simplu pentru ca nu pot.
Eventual adorm ora visesz ceva oribil (de cele mai multe ori in legatura cu el) iar apoi ma trezesc speriata si imi e firca sa adorm la loc (chiar daca nu mi-ar fi frica nu as putea sa adorm.)
Nu stiu de la ce, eu inainte de toata asta eram o fire foarte linistita chiar daca nu eram cum ar trebui sa fiu. Paream o persoana normala dar de cand este el nimeni nu ma mai recunoaste chiar nimeni nici macar parinti si matusa mea cu care am mai stat, nici macar Ana cu care am crescut de asa multa vreme.

Toti au incercat sa faca ceva dar mai rau au facut, sa ma indeparteze de el nu este o solutie. Eu stiam ca nu trebuie sa faca asta inca de la inceput dar nu m-au ascultat asa ca acum sper ca au invatat ei ce inseamna sa ii ei cumva ceva la care tine foarte mult.
Acel "experiment" nu a fost cel mai bun lucru pentru mine. Oricum simt nevoia sa povestesc asta asa ca daca nu va intereseaza puteti trece peste urmatoarele randuri.

"Deci totul s-a intamplat acum cateva luni pe cand inca eram in vacanta de iarna motiv pentru care matusi mele si mamei in acelasi timp i-a venit ideea geniala de a ma indeparta cat de mult poate de el. Bun au tot incercat ele la inceput cu ceva mai usor insa nu au reusit, vazand ca nici cum nu merge treaba m-au pus sa stau intr-o camera goala numai cu un pat, sa stau acolo ele urmand sa vina sa imi aduca de mancare, in acest mod imi indepartau orice gand si cu timpul sperand ca il voi uita.
Insa acest lucru a fost cea mai mare greseala in prima zi nu am facut nimic in afara de a plange ca o disperata ce sunt, cred ca se auzea asta din mijlocul orasului insa numanui parea sa nu ii pese o.o'' apoi in urmatoarea zi nu am mai putut rezista si cu o chestie ascutita am inceput sa scriu numele lui peste tot, pe perete, pe usa, pe geam peste tot unde se putea face asta, in a 3-a zis nu am mai facut nimic decat sa cand niste versuri de la o meldoie, deveneam din ce in ce mai palida si mai slaba nu doream sa mananc nimic si speram ca cineva sa ma scoata din acel loc cat mai repede cu putinta. In a 4-a zi din nou nu am mai facut nimic, stateam doar asezata pe geam si ma uitam afara cum terece lumea, cum apune si cum rasare soarele scriind pe perete incontinuu numele lui.
Vazand ca asa numai ma distrug au incercat atecva dar nici asa nu a mers pana la urma m-au lasat in pace insa eu m-am ales cu o depresie foarte frumoasa din care nici acum nu am reusit sa ies. "

Sunt trista tot timpul,imi e teama permanent de gandul ca as putea pati acel lucru din nou , imi e teama de gandul ca odata el va pleca si va disparea pentro todeauna. Ma simt vinovata pentru toate lucrurile care se intampla in jurul meu, imi e greu sa ma mai concentrez asupra unui lucrur, imi e greu sa mai mananc si de multe ori ma gandesc ca stau degeaba aici si cu miune si fara mine ar fi la fel, nu ar fi nimeni ca sa imi simta lipsa si care sa planga dupa mine. Sunt nelinistita mai mereu si nici nu pot socializa cu cineva prea bine, ma enervez din orice asa ca nimeni nu mai vorbeste cu mine de teama ca as putea face ceva.Uneori devin foarte agresiva dar imi trece tot la fel de repede.


Nu stiu cum as putea rezolva asta pentru ca a sta departe de el nu este o solutine, nu rezist nici macar 5 minute fara versurile lui, fara melodiile lui, fara pozele cu el si fara ceva legat de el. Sunt o mica, mare obsedata xD.
Ascult formatia asta cum alti mananca sau fac alte lucruri.

Pentru depresia mea medicamentele nu ajuta ,ele imi fac si mai rau si ma fac sa ma simt mai rau cu ele sau fara ele e acelasi lucru, deci prefer sa nu ma distrug in totalitate.
Am fost si la o multime de doctori dar imi zic acelasi lucru, deja m-am saturat si de ei si de toata lumea >>''' vreau doar sa stau cu el, sa il vad mereu langa mine si restul sa ma lase in pace.

Cred ca am terminat aici.
Ne vedem mai tarziu.
Bai~

0 comentarii:

コメントを投稿