2009年7月26日日曜日

Moonlight~



Mood:
Music: Ayabie-Aitakute
Internet: Pigg[u], Number Six, Anime Heaven , Gazetto Blog o.o'
Mssenger: - empty -

" For you and youre promise I won't forget you"

Helly yah xD
In sfarsit mi-am adus si eu aminte ca am blog si ca ar mai fi cazul sa mai trec si pe aici o.o''
Si daca as fi vrut nu as mai fi putut pentru ca mama mea foarte geniala ca de obicei a vrut sa mergem la nu stiu ce cabana la munte unde surpriza.... nu este internet si nici macar semnal la telefon o__________o'''''
Perfect abia am gasit cumva cu greu sa ii dau un mesaj lui onee-chan o.o'' era cu ocazia cat pe ce sa cad deoarece m-am urcat destul de sus si eu cum atrag ghinionul asupra mea am alunecat si era cat pe ce sa dau cu capul de pamant o.o''''''
Ma rog bine ca nu am patit nimic ><'

Uhuuu~ ma mut o.o'' si abia astept ^^ in sfarsit voi sta unde trebuie sa stau xDDD imi pare bine ca in sfarsit pot face asta...mai trebuie sa astept 2 saptamani xDD uhuu~ si apoi mapot muta ^^ insa inainte trebuie sa merg sa imi cumpar tot ce vreau pentru camera mea x
DDD
Uhuu~ in sfarsit in propria mea casa ^^ abia astept deja cred ca numai despre casa am vorbit o.o'''''

~ poza mea kawaii la cer o.o'''
am facut-o ieri cand m-am dus sa vad daca in noua mea casa au facut asa cum am cerut eu o.o'' si da da este perfect mai bine de atat nici ca se putea xDD imi iubesc noua casa xDD
Si cerul era asa kawaaa~ si venea furtuna si tunete si fulgere si awwww~ paradis curat xDD


Cam atat pentru moment
Revin mai tarziu xDD
Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿