2009年7月16日木曜日

DIM ~

Mood:
Music: the gazettE-Leech
Internet: Anime Heaven, Aoi's Blog, Tetsu'chan Blog
Messenger: empty

Da acum ca am primit si eu odata albumul DIM ma gandeam sa postez aici xDD si sa mai zic cate ceva despre el.

01.Exfoliation~ melodia asta mi-a placut de prima data.Chiar de la primele secunde am devenit obsedata de sound-ul ei.Suna foarte diferit de celelalte xDD dar in acelasi timp imi place foarte mult. Plsu de asta are si un nume ciudat XD dar imi place foarte mult. Si omg xDD versurile sunt foarte frumoase.

02.The Invisible Wall~ melodia asta am ascultat-o ceva mai repede pentru ca a aparut PV- ul de la ea cu ceva vreme inainte sa se lanseze albumul. Imi place foarte mult sound-ul de la inceput. Prima data melodia mi-a placut foarte mult insa dupa ce am mai ascultat-o de cateva ori a devenit obisnuita ca celelalte. Pv-ul este destul de dragut imi face impresia ca sunt intr-un loc ciudat xDD iar inceputul cand apar doar umbrele este foarte interesant.

03.A Moth Under The Skin~ meodia asta prima si prima data cand am primit albumul am ascultat-o pentru ca eram foarte curioasa datorita numelui xDD adica suna ceva asa de dragut si totusi foarte interesant si diferit de cele cu care ma obisnuisem pana atunci xDD Mi-a placut foarte mult poate cel mai mult din cele de care am vorbit mai sus xD

04.Leech~ melodia asta este ceva mai veche si nu prea imi place, adica ma rog nu zic ca nu suna bine dar nu stiu >>'' nu prea ma atrage, de prima data cand am ascultat-o nu mi-a placut si nu stiu de ce parca nu imi vine sa o ascult o.o

05.Crying Field~ melodia asta imi place cel mai mult de pana acum, sound-ul este grozav.
Imi amintesc ca prima data eram in parc cand am ascultat-o si pur si simplu am inceput sa plang. Nu stiu de ce am, avut reactia asta dar a fost ceva foarte diferit si mai ales afara xD Oricum sound-ul este genial+versuri geniale xDD este Master Piece

06.Erika~ melodia asta nu prea am vrut sa a ascult, numele ei imi suna a nume de fata (si da imi aduce aminte de o colega de clasa de care nu mi-a placut niciodata). Insa ma bucur ca am ascultat-o.Este foarte frumoasa si ceva diferit de ce ascult eu de obicei.Are un sound de parca ar fi niste clopotei xDD imi place.

07.Headache Man~ asta nu prea mi-a placut pentru ca o stiam de ceva vreme si nu stiu parca nici atunci si nici acum nu mi-a placut xD versurile in schimb de la melodia asta sunt interesante xDD
Cu toate acestea aceasasta melodie este foarte amuzanta XD nu stiu de ce dar pe mine ma face sa ma simt mai bine ^^ adica ma rog sa rad putin.

08.Crimson Lotus~
imi place foarte mult numele melodiei xDD nu stiu de ce dar ma face sa ma gandesc la pace si liniste la fel cum este si melodia iti ispira pace si liniste xD are un sound diferit (nu ma asteptam la acest fel de sound de la ei xD)

09.Uterus~ melodia asta in ciuda numelui foarte ciudat o.o' suna si foarte bine dar la fel ca si numele foarte ciudat xDD
Imi place insa pentru ca eu sunt o mica ciudata asa ca chestiile ciudate sunt domeniul meu xDD

10.13 Stairs~ acel 13 ma face sa ma gandesc la multe legate de mine deci asta este foarte bine pentru ca mi-a placut si melodia. este foarte draguta si ma regasesc perfect in sound-ul ei.Ma face sa ma simt inexplicabil de bine xDD

11.Distress And Coma~ pai da obsesia mea veche xD la melodia asta cel si cel mai mult mi-a placut PV-ul. Partea de inceput in care fata aia aparea acolo mi-a placut iar apoi restul a fost de asemenea foarte distractiv. Insa cel si cel mai mult imi plac versurile xD

12.Feel~ melodia asta are un titlu foarte frumos nu stiu a cui idee a fost dar imi place,ma face sa ma gandesc la cuvantul in sine la mai multe intelesuri. Multe se leaga de mine, Sound-ul aici a fost cam cel care e de obicei insa vocea lui Ruki'chan suna foarte dragut xDD

13.White Coming Superior~ prima data cand am citit numele mi-a venit sa rad dar apoi cand am ascuultat-o ma gandeam la victoria binelui asupra raului din cauza acelui "white" care apare in nume xD cu toate astea sound-ul este ceva unic si foarte frumos...mai ca mi-a venit sa plang cand am auzit-o.

14.In The Middle Of Chaos~ este o melodie foarte puternica din punct de vedere al sound-ul pe care il are. Si titlul sugereaza acelasi lucru.
Numele ei mi-a placut foarte mult pentru ca nu stiu suna foarte original si imi aminteste de viata mea....parca as fi in mijlocul haosului.

15.Dim~ meldoia asta a fost putin ciudatala inceput sim-a cam enervat dar apoi dupa ce tot am mai ascultat din ea a inceput sa imi placa xDD si huh~ suna chiar bine acum dupa ce am mai ascultat-o de cateva ori.

16.Ogre~ este o melide plina de energie cae de face sa fi foarte hyper (cel putin pe mine asa m-a facut sa ma simt xD) nu stiu dar si aceasta melodie mi-a placut foarte mult ca de altfel aproape toate melodiile de pe album.

17.Dim Scene~ este si ultima melodie xDD ce pot sa zic despre ea...ermh este si aici din nou o melodie foarte energica, mi-a placut din prima clipa in care am auzit-o pentru ca intr-o oarecare mica, mare masura ma reprezinta xD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cam asta e tot pentru astazi xDD
Bye Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿