2009年7月17日金曜日

Sowarasure

Mood: 
Music: Ayabie-Ai no Uta
Internet: Pigg[u], Aoi's Blog, Anime Heaven
Messenger: onee-chan, onii-chan

Hello xD
Da ma simt ceva mai bine acum asa ca ma gandeam sa mai postez cat de cat pe aici, imi place sa postez in ultima vreme chiar daca nu fac asta foarte des xD insa nu prea am despre ce sa mai zic.

Well astazi sunt singura acasa asa ca ma bucur ca am acces la calculator xDD oricum as avea dar macar acum pot face ce vreau eu xD
Pana acum am stat pe blog-ul lui Aoi si am citit ceva posturi pe acolo xD nici nu stiam ca are posturi asa dragute xDD

Am mai stat si pe Pigg[u] numai ca pe Aoi tot nu l-am vazut inca xD nici pe altcineva kawaii~
Ma rog sper ca mai tarziu sa vina xDD

Vreau sa ma duc pe afara sa mai fac ceva poze dar nu pot pentru ca nu am cu cine, o fata a plecat ieri la mare iar alta azi a venit deci fiind obosita nu vine afara o.o'
Pacat chiar e vreme buna afara XD perfect pentru poze.

Vorbesc acum cu onee-chan xD si cu onii-chan.
Onii-chan pare o persoana foarte draguta sa zic asa deja ma inteleg destul de bine cu el ^^ma bucur ca imi e onii-chan
Uhuu cu okasan inca nu am vorbit dar trebuie sa fac asta odata si odata >>''

Stau mult timp pe Anime Heaven. Imi place foarte mult si s-a facut un forum foarte frumos xD imi place mult tema de pe el si atmosfera linistita xD
Am chef sa postez foarte mult xDD si uhuU~ acum am unde xD

Yume'chan xDD kawaii~ in sfarsit pune si el ceva pe blog mai nou xD da da un joc aiurit din nou ><'''sorry Yume'chan
Nu stiu de ce dar incepe sa imi placa din ce in ce mai mult si de el, la fel si de Tetsu'chan xD
Si uhuu~ a postat si Aoi ceva xDD ma duc sa vad ce xD
Ne vedem mai tarziu

Bye

0 comentarii:

コメントを投稿