2009年7月16日木曜日

Anime Comment (I)

Mood:
Music: the Gazette-the invisible wall
Internet: Pigg[u], Anime Heaven, Anime-XG, Snow Parade
Messenger: onee-chan

Voi vorbi despre anime in general xDD ce imi aduc aminte pe moment.
Let's started xD

1. Black Cat

Anime-ul este ceva cam ciudat, la inceput cand l-am vazut prima data mi s-a parut ok dar dupa cateva episoade a fost din ce in ce mai ciudat.
Povestea: este cat de cat buna, urmareste o anumita linie si din cand in cand mai trece de la subiectul initial la ceva in afara acestiua.
Povestea: poate parea la prima vedere cam ciudata cum de altfel si este, si poate pentru unii putin aiurea insa urmarind anime-ul te face sa iti placa chiar daca nu e genul tau (cum a fost si la mine, chiar daca nu e genul meu mi-a palcut foarte mult.)
Personajele: sunt ele destul de dragute si prezentate ca si in viata reala de altfel. Train este un personaj dragut, a fost primul pe care l-am remarcat in anime si cel ce mi-a placut inca de prima data xD
Trecutul lui este foarte trist si am admirat faptul ca atunci cand a trebuit sa omoare pe cineva intr-o misiune nu a facut-o deoarece copilul aceluia era de fata si nu vroia ca acest copil sa treaca prin ce a trecut el.
Caracterul lui m-a impresionat este un personaj puternic atat emotional cat si fizic ^^ apoi imi place felul lui de a fi. Este un personaj foarte curajos care nu se da la o parte de la nimic, asta poate deveni enervant pentru ca uneori el nu isi da seama de pericolul la care se expune.
Apoi ar mai fi Saya care e si ea destul de darguta ma bucur ca a aparaut in anime pentru ca din acel moment viata lui Train s-a schimbat foarte mult si a devenit oarecum ceva mai bun daca as putea zice asa.
Saya este o fire foarte interesanta uneori pare foarte dificila. Grafica ei mi-a placut mai mult de cat la alte personaje (si totusi sunt putine personaje feminine care sa imi placa.)
In final anime-ul este destul de bun xD eu as zice ca merita sa il vezi daca te plictisesti insa nu va asigur ce v-ar placea la toti xD

2. Honey and Clover

Uhuu~
Anime-ul este mai bun de cat as putea crede xD
Povestea: e fost foarte realista (adica ma rog eu sunt genul de persoana foarte realista deci imi place ca in anime-uri sa ma intalnesc de persoane/intamplari realiste nu de fictiune exagerata.)
Cel mai mult mi-au placut intamplarile prezentate pentru ca m-am regsit in ele si cu multe m-am intalnit si in viata de zi cu zi chiar daca nu in dor direct, adica ma rog chiar daca eu nu am fost implicata direct in ele xD
Grafica este putin ciudata si cam neobisnuita ne intalnita inca si la alte anime-uri xD cea ce ii da acestui anime o nota de originalitate ^^
Personajele: sunt unele care mi-au placut foarte mult si care m-au impresionat in mod pozitiv, altele care nu mi-au placut de loc si nu stiam de ce totusi sunt puse in anime.
De Hagumi mi-a placut foarte mult, era prezentata ca o persoana inchisa si foarte timida, chiar la inceput ii era si frica de baieti (asta nu ma mira la felul in care se comporta uni din ei o.o'). Multi din cauza acestui lucru o considerau o ciudata insa mie imi place (si eu sunt de felul meu o fire destul de timida si imi e geru uneori sa ma integrez o.o')
Pe parcurs devine mai deschisa cea ce ma bucura xDD
Apoi mi-a placut si de Shinobu chiar daca este o persoana lenesa si obsedata de bani este totusi dragut.In plus sunt unele parti in care multi vad numai partile lui nagative. Are un mod foarte original de a-si arata sentimentele si awww a fost kawaii cand a zis asta :„don’t judge the book by it's cover” (sau cam asa ceva)
Ayumi este si ea kawaii~ imi place in mod special acele lucruri aiurite mai mult sau mai putin care le face „in numele dragostei” din cate spune ea xD.

3. Rozen Maiden

Este pe ultimul loc pentru ca nu este chiar genul meu de anime. Totusi faptul ca are ca personaje in mare parte papusi m-a facut sa ma uit la el si ulterior sa ocupe un loc in topul meu de anime-uri preferate. Aici la fel ca si la celelalte anime-uri imi place grafica personajelor pentru ca pentru prima data spun ca in acest anime personajele nu imi aduc aminte de nici un alt personaj din alte anime-uri cea ce ii da un punct in plus si ii asigura un loc in topul meu de anime-uri preferate. Sincer povestea m-a impesionat eu fiind si o adepta a stilului Gothic Lolita, mi-a placut ideea cu "Alice Game" si eu speram mereu ca acest joc sa fie castigat de Barasuisou sau de Kanaria ori Suigintou. Prima papusa este Shinku dar personal nu prea imi place de ea poate si pentru ca este prima si fiind prezentata mereu ca personaj pozitiv, apoi este vorba despre Hina Ichigo care este cea mai adorabila ever, imi place acel unyu~ al ei si mi-a luat si mie ceva vreme sa vad la ce se refera cu el (pana la urma erau niste prajituri) apoi Suigintou care este personajul negativ cea ce din nou ma atrage la ea, stie foarte bine cu sa se comporte insa ma enerveaza spre final penru ca se face destul de buna datorita lui Megu mediumul ei. Apoi vin cele doua papusi la fel care tin mult una la alta fiind vorba despre Souseiseki/Sueseiseki care sunt foarte dragute dar nu au nimic asa de special incat sa ma atraga din nou spre final mai apare si Kanaria care este o papusa la fel de draguta ca si Hina Ichigo dar mai amuzant si mai impiedicata decat aceasta. Barasuishou apare spre final si chiar m-am bucurat cand aceasta a distrus-o sau ma rog a last-o fara viat pe Shinku (chiar daca asta a dus la distrugerea ei) in final cea de-a 7-a papusa si cea originala (pentru ca Barasuishou nu este originala facuta de Rozen ea a fost creata de un ucenic a lui Rozen care dorea foarte mult ca aceasta sa castige "Alice Game" ). oricum Kirakishou apare putin spre finalul anime-ului pentru cateva secunde pentru cei interesati puteti citi manga-ul acolo gasiti mai multe despre ea ^^. Oricum analizand anime-ul este unul foarte bun dar tot ramane.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cam atat astzi xD
Bye Bye

0 comentarii:

コメントを投稿