2009年7月3日金曜日

Pandora Hearts

♣ Mood ♣
sleepy

♣ Music ♣
Zest-Trust In

♣ Internet ♣
My Ameblo
Manga-Anime
Aoi's Blog

♣ Messenger ♣
- empty -

Da astazi va voi plictisi cu discutiile mele legate de acest anime "Pandora Hearts"
La inceput nici macar nu am vrut sa aud de anime adica am incercat sa ma uitla un episod dupa ce amazuit dela mai multe persoane ca este interesant etc. dar nu stiu de cenu m-amputut uita nici macar 5 minute pentru ca mereu era ceva ce sa imi distraga atentia ><'''' m-am chinuit cam vreo luna in fiecare zi sa vad primul episod si pana la urma am reusit.


Acum ca am vazut 8 episoade din el pot zice ca e un pana acum este foarte bun am vazut putin din el pentru ca este inca on-going fiind aparute pana in prezent doar 8 episoade [din cate bine imi mai aduc aminte] din anime...azi dimineata am mai vazut 5 deci am terminat cele 8 aparute ^^abia astept sa mai apara cateva xDDD


Personajele sunt destul de variate de la genul de persoanje insuportabile [ca de exemplu Alice] la genul de personaje interesante si speciale [ca de exemeplu Break si chiar Oz] .
Deocamdata am cateva persoanje care imi plac insa voi avea rabdare sa imi spun parerea despre ele pe rand xD.


Oz Bezarius:este mostenitorul unei familii nobile, tocmai a implinit 15 ani. Viata lui este bogata si linistita, umbrita de absenta constanta a tatalui sau, insa de ziua sa de nastere totul se schimba complet. este trimis in Abyss si singura lui scapare de acolo poate fi semnarea unui contract cu Alice. Aceasta poveste imi place foarte mult si in el se vede lipsa tatalui sau si lipsa cuiva care sa aiba grija de el [nu as zice ca nu are cine sa aiba insa nu e acelasi lucru] un contract cu Alice i-ar salva viata din Abyis.
Oricum personajul imi place destul de mult si nu numai ca e personajul principal.

Break:este un personaj foarte dragut personal mie imi place detsul de mult. vad in el un personaj special in care nicoodata nu poti avea incredere datorita faptului ca maeru este aiurit si nicoodata serios. Este obsedata de dulciuri [aici imi aminteste de Lawliet~ Death note].Garfica lui e draguta si Emily e kawaii~ si ea insa ma cam enerveaza cateodata vocea ei ><''''

Alice: este genul de persoanj feminin inchis in elsi enervant pana la culme.Am zis eu de multe ori ca am ceva cu persoanjele feminine dar asta le intrece pe toate. Ma scoate pur si simplu din minti cand o vad in anime ><''''' este asa de patetica si simpla incat nu vad cine ar putea agrea un asa personaj ><'

Echo: personajul asta de la stadiul de personaj stupid in viziunea mea a ajuns sa fie preferatul meu xDD pur si simplu il ador. Este asa de simplu si totusi asa de complex nici nu am cuvinte sa ii descriu personalitatea si felul in acre se comporta cu cei din jur xD da si da ma mir ca imi place chiar daca e un personaj feminin.

Cheshire: chiar daca este un chain a lui Alice mie tot mi-a placut si mi s-a parut un personaj foarte amuzant ^^ nekooo kawaii ~
Este prezentat foarte dragut intr-un mod oarecum amuzant ^^ care este facut sa te atraga si sa atraga audienta asupra anime-ului. Oirucm mi-e imi place si m-a facut sa rad foarte mult.

Jack Vessalius: imi place grafica lui nu tsiu de ce dar in uneleparti imi aminteste de Break [da da pentru ca au o grafica asemanatoare] imi place in primul rand numele lui si ca personaj masculin este preferatul meu xDD nu stiu de ce pur si simplu imi place personalitatea lui xD


Vincent Nightray: este si el un alt personaj foarte interesant fi plin de multe lucruri kawaii care te fac sa iti placa de e l[asta este si scopul.]. Caracterul lui uneori putin cam matur imi place foarte mult xD.
Grafica este putin mai diferita la el insa chiar din acest motiv imi place foarte mult [pentru ca acel ceva special diferit fata de ceilalti il fac sa fie unic]


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cred ca despre anime am vorbit destul ^^
Acum nu cred ca mai e ceva de zis in legatura cu anime-ul insa eu pentru cei ce nu l-ati avzut vi-l recomand pentru ca merita chiar daca la inceput poate parea plictisitor.




0 comentarii:

コメントを投稿