2009年7月14日火曜日

Hell ya

Mood
happy

Music
Ayabie-TheMe

Internet
Aoi'chan Pigg[u] room
Manga Anime
Otaku Generation
Anime Heaven
Intetsu's Blog
Black Peace
PhotoBucket

Messenger
- empty -

"Black Peace Now"

Hell ya xDD
Da inca o zi cu calculator si asa va fi mereu pentru ca de azi am voi zilnic sa pierd vremea pe aici ^^plus de asta mai ales acum ca sunt asa de happy ^^ am ce face si nu ma mai plictisesc.
Chiar e mai bine acum decat inainte xDD adica nu mai sunt stresata sa am grija ce sa zic si ce sa fac acum am voie sa fac ce vreau eu si nu imi pasa daca ele zic ceva >>'' nu au decat daca altceva mai bun de facut nu au o.o'

Asatzi este marti deci trebuie sa ma duc la meditatii de matematica xDD eu sper ca tema pe care am facut-o sa fie buna ca sa am ce face toata ora xDD astept sa merg si este ceva ciudat pentru ca eu urasc matematica xD
Abia astept totusi sa vin si acasa pentru ca am un anime de terminat, niste haine de comandata si pe cativa de batut la cap xDD (Aoi'chan bwhaaaa xDD)

Azi noapte am avut un vis foarte ciudat sincer adica mi-a placut pentru ca eram cu ei dar si a fost aiurea.
Aoi arata foarte adorabil (acum stiu ca nu trebuie sa ma uit la documentare inainte de culcare si sa nu ascult Canary in timp ce dorm o.o''') si mai era si Yume...awwww so sweet si desigur sa nu lipseasca Intetsu'chan xDD awwww (datorita lui voi fi si mai happy)
Dar totusi simteam ca in vis fac totul cum nu trebuie si m-a suparat ca ii dezamagesc pe ei si ca nu vor mai dori niciodata sa vorbeasca cu mine xD. Awww asta ar fi o tragedie xD

M-am jucat azi pe Pigg[u] si eu inca sunt acolo in camera lui Aoi dormind pe o chestie xDD astept sa vina Aoi sa il bat la cap xDD
Sunt niste fete care cred ca au sunat din 10 in 10 secunde la usa lui o.o'
Apoi ma duc si la Yume'chan xD poate el e mai bun xD
Acum pozele



~ my room ^^ imi place camera mea chiar daca e cam ciudata xDD aici sunt eu si onee-chan (cele mici) si okasan cea mare xDD
Ne-am jucat ieri kawaii cu chestiile astea xD


~ Yume'chan Room
Imi place si camera lui insa este ciudat ca a pus scaune pana in tavan si o masa in aer o.o'''' eu de obicei ma urc chiar pe ultimul scaun insa acum am ramas jos.
Acolo dorm eu de obicei xD

Cam asta ar fi
Bye~





0 comentarii:

コメントを投稿