2009年8月12日水曜日

An Angel



Mood: none
Music: none
Interent: Deluhi's Blog
Messenger: onee-chan

" We will never forget you "

So am ramas ceva de genul acesta ----> "O.O" cand am aflat. Nici acum nu imi vine sa cred, as vrea sa pot crede ca e un vis dar nu stiu de ce nu pot sa fac asta pur si simplu nu pot sa cred ca uni pot disparea asa de repede din viata ta oo'
Well este vorba despre Jasmine You (ba. Versailles) , niciodata nu mi-a placut de el in mod special si nici nu prea l-am observat (sincer nu imi atragea atentia prea tare) insa acum cand am aflat pur si simplu nu imi vine sa cred.
Stiu doar ca dupa ce moare cineva iti dai seama de fapt cat de importanta era respectiva persoana pentru tine chiar daca in timpul cat a trait nu ti-ai dat seama de asta.
Imi pare rau pentru ca din ce in ce mai multe persoane tinere (putem spune ca era o persoana foarte tanara , pentru ca la doar 30 nu se poate numi batrana).
Acum nu cred ca as mai putea zice ceva orice cuvant ar fi degeaba si asa nu il mai putem aduce inapoi si daca am vrea. Tot ce vreau insa sa zic este ca sper ca acolo unde e acum e mai bine decat aici si ca familia/prieteni lui sa isi revina din starea asta cat mai repede, chiar daca asa ceva nu se poate uita cel mai bine este sa privim inainte si sa o luam de la capat.
Imi e frica doar de faptul ca formatia s-ar putea desparti, chiar daca cum poate am mai zis nu a fost mereu in top-ul meu nu as vrea sa se desparta.

Jasmine nu te vom uita niciodata.

0 comentarii:

コメントを投稿