2009年8月17日月曜日

Question by onee-chan xD

1. Ce culoare au chilotii de pe tine? (ma scuzi xD)
~ *se uita* albi cu dungi movi

2. Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?
~ Vampirul Vittorio - Anne Rice

3. Care a fost ultima melodie pe care ai ascultat-o?
~ Ayabie - Natsu Monogatari

4. Ce parere ai despre PIGG? (O.O)
~ adorabil xDD

5. Care e jrock-erul care ti se pare cel mai:
- Adorabil: Aoi [Ayabie], Yuuto [ScReW]
- Sexi: maybe Byou [ScReW]
- Ciudat: Otogi [Awoi]
- Nebun: Kyo [Dir en Grey]
- Urat (gomene O.O): uh~ nu cred ca am gasit inca oo'
- Interesant: Intetsu [Ayabie]
- Creativ: Ruki [the GazettE]

6. Ce parere ai despre Kyo de la Dir en Grey?
~ kawaii xD adica este interesant omul si este ojiichan si ce mai nebunia o "am" de la el xDD

7. Crezi ca Ruki ar fi un tata bun? (O.O)
~ cu siguranta xDD

8. Ce parere ai despre fetele care poarta roz?
~ girls+pink= bleah oo'

9. Dar despre baietii care poarta roz?
~ boys+pink= manele

10. Cand te uiti la un baiat in ce loc ti se indreapta ochii?
~ prima data inspre ochii si par oo'

11. Ce ti se pare cel mai frumos la un baiat?
~ poate ca ochii (hai ca nu am exagerat xD)

12. Conteaza frumusetea exterioara sau cea interioara?
~ amandoua

13. De ce?
~ poti sa fi cat de frumos in interior ca daca in exterior nu arati cat de cat acceptabil nimeni nu te va baga in seama (eu te-as baga dar ma rog oo')

14. Care a fost ultima data cand ai purtat ceva verde?
~ ieri xDD

15. Ce fructe iti plac?
~ capsuni, struguri, caisele, nectarinele, ciresele

16. Dar legume?
~ rosiile xD

17. Iti place sa porti fuste?
~ uneori da alteori nu xD

18. Dar pantofi cu toc?
~ numai daca e obligatoriu

19. Ai vrea sa-ti pui pierce-uri?
~ aha xD

20. Dar sa-ti faci tatuaje?
~ nu cred

21. Unde ai vrea sa-ti pui pierce-urile?
~ nu stiu....voi vedea pe moment xD

22. Ce model ai vrea sa fie tatuajul?
~ nu cred ca as vrea unul

23. Care melodie ti s-a parut cea mai:
- fumoasa: Ayabie - Soprano
- emotionanta: the GazettE - Crying Filed,
- inspirata: Screw - Jukai ni Saku Ai
- neinspirata: An Cafe - Escapism
- ciudata: Moi dix Mois - Pessimist

24. Ce parere ai despre creaturile mitologice?
~ daca e vorba despre un cerber atunci e kawaii xD

25. Daca nu crezi in Dumnezeu, atunci crezi in Satana?
~ nu stiu xD

26. Ce i-ai spune unei persoane care a inceput sa asculte manele la telefon fix langa tine?
~ sa se duca in *stie el ce* si sa dispara ca imi respira aerul

27. Ce porti noaptea, atunci cand dormi?
~ tricou xDD

28. Care e trupa preferata? (doar una)
~ ScReW

29. Care e tipul de baiat care-ti place?
~ dragut, interesant, adorabil xD

30. Ce parere ai despre o persoana care e bisexuala?
~ este ok xD adica mi se pare interesanta xD

31. Dar despre o fata care e pe invers?
~ girl+girl=bleah oo'

32. Ce parere ai despre cei emo?
~ nu am nimic cu ei xDD

33. Daca ar fi sa te casatoresti cu un jrock-er, care ar fi acela?
~ mai mult ca sigur Aoi[Ayabie] avem o gramada de lucruri in comun si ne-am intelege perfect ^^

34. Ce hobby-uri ai?
~ pictura, desenul, muzica

35. Ce parere ai despre mincinosi?
~ nu stiu, daca tot zici ceva macar sa fi sincer xD

36. Le-ai da cu ceva in cap?
~ celor care exagereaza da xD

37. Poate cu un ciocan?
~ buna idee onee-chan xD

38. Ai fi in stare sa le dai cu o racheta in cap?
~ sunt in stare de orice xD

39. Dar cu o roata de masina?
~ pacat de roata sa o stric pe asa ceva xDD

40. Intrebarile ti se par ciudate?
~ imi plac xD deci nu sunt ciudate xDD

41. Care e cel mai neobisnuit lucru pe care l-ai facut?
~ ritualuri sataniste (glumeam oo')

42. Imi dai voie sa-ti pun o intrebare mai personala?
~ sigur xD

43. Daca da: Esti virgina?
~ am 16 ani deci inca da xD (si daca as vrea sa nu mai fiu nu as avea cu cine sa o fac, nu sunt chiar asa de disperata sa o fac cu un manelist sau cu unu din romania xDDD)

44. Te-am speriat?
~ nu xD

45. Ai omorat vreodata un animal, oricat de mic ar fi?
~ da un soarece pentru ca mi-a invadat teritoriul xD

46. Ai injurat vecinii?
~ ahamz XD

47. Dar pe parinti?
~ pe mama zilnic pe tata in gand xD

48. Ce vrei cel mai mult de la viata?
~ sa ajung in Japonia la ei xD

49. Ce parere ai despre the GazettE?
~ aww kawaii xD

50. Dar despre heidi.?
~ draguta formatia insa nu stiu foarte multe despre ei xD

51. Nu-i asa ca intrebarile nu au nici o logica?
~au multa logica xD

52. Mi-ai multumi daca ti-as spune ca ai gresit undeva?
~ aha de ce nu xD

53. De ce marea majoritate a persoanelor iti sar in cap cand faci ceva gresit fara sa-ti dai seama?
~ uneori da xD

54. Ce fraza iti place sa o spui cel mai mult?
~ uhu~ ; nyannyan; kawaii xD

55. I-ai da un pupic lui Jin (SCREW) daca ti s-ar da voie?
~ normal xDD

56. Pe gura, pe obraz sau pe frunte?
~ unde pot xD

57. Ce parere ai despre jrock-erii care sunt mai mici de 1.70 cm?
~ adorabilixD

58. Ce parere ai despre fetele care au peste 1.80 cm?
~ ciudate oo'

59. Ma crezi nebuna ca am intrebat tocmai de inaltime?
~ a nu oo'

60. Ce parere ai despre cei care au peste 80 kg. La varsta de 21 de ani?
~ saraci oo'

61. Ai animale de casa? Daca da, ce nume au?
~ da am un caine Kuorshima (seamana cu Shiratama a lui Aoi xDDD) si un papagal Beni xDD

62. Iti place sa porti rochii?
~ da sunt kawaii cele Gothic Lolita xDD

0 comentarii:

コメントを投稿