2009年8月17日月曜日

Good morning

Mood: sleepy
Music: ScReW - Kairos
Internet: Manabu's Blog, Aoi'sBlog, Purple Butterfly, Anime Heaven, Anything
Messenger: nothing

"Want to forget a day to shake with loneliness
It seems to be the weed which the public eye does not get "

Good morning xD yeah m-am trezit ceva mai devreme insa mi-a fost lene sa postez atunci oo' si oricum mi-a luat ceva pana am mancat ^^
Ieri nu am mai facut mai nimic, am vorbit insa cu onee-chan toata ziua xDDD si am stat pe Pigg[u] sa il vad pe Ma'u-chan.
Eheee ieri am tras 2 persoane de par oo' pe onee-chan (sorry nee-chan nu am vrut sa fac asta *starts to cry*) si pe o fata nebuna care il barfea acolo pe Kazuki si inca nu mai stiu eu pe cine oo'

Am facut o gramada de poza prin Pigg[u]
M-a enervat Ma'u-chan ca tot se misca pe acolo, nu putea si el sa stea linistit...mai aveam putin si ma urcam pe el dar el nu ca a trebuit sa se miste oo'


~ eheee eu , onee-chan si Ma'u-chan xDD ce dragut nu? o familie fericita XDD Ma'u-chan arata asa de kawaii aici si eu tot incercam sa merg tot mai aproape de el si niste fete nebune mureau acolo langa mine pentru ca erau invidioase ca stau langa el xDDDD


~ poza asta pur si simplu o ador xDD nu stiu de ce dar chiar imi place mult ^^ onee-chan a iesit kawaii aici xDD

" ..::Minakai Neko † (16.08.2009 20:27:41): sa intors xDDDD
Seelenheil (16.08.2009 20:28:15): Ce dragut o . o
Seelenheil (16.08.2009 20:28:46): Nu-l trage de par =__=""
Seelenheil (16.08.2009 20:29:02): Parca ai vrea sa-ti bagi degetul in nasul lui O.O""
Seelenheil (16.08.2009 20:29:08): Ba nu ..in gura ..
Seelenheil (16.08.2009 20:29:12): O_O
..::Minakai Neko † (16.08.2009 20:29:16): ^^ "

~ Note: onee-chan nu am vrut sa ii fac nimic...voriam doar sa fiu mai aproape de el si mi s-a blocat chibi-ul oo'
Chibi nebun oo'

* Altceva ermh nu am mai facut mai nimic....
Devin din ce in ce mai happy stiind ca e mai mare decat mine numai cu 7 ani yay xD daca bine stau sa ma gandesc cred ca el si cu Kazu-chan sunt cei mai mici (asta atata timp cat nu stiu cati ani are Yuuto oo')
Cam atat xD
Bye ^^

Edit Later: aveam dreptate el si cu Kazu-chan sunt cei mai mici xDDD

0 comentarii:

コメントを投稿