2009年8月14日金曜日

My Family



Mood: happy
Music: Ayabie-Sumer Chime
Internet: YouTube
Messenger: -nothing-

" Tears - scattering with the isolation
If I lived with the silence "

Ziceam inainte in postul anterior ca voi face un asa post despre familia mea. Nu e ideea mea ci e luata din multe parti dar imi place asa ca o voi face.
Deci eu cred ca putem incepe.

Prima si prima data voi incepe ermh.....ermh....uhuu~ cu tata oo' nu stiu de ce dar cred ca asta e ordinea corecta.

† Father
~ well pe tatal meu nu cred ca l-am vazut in total de 30 de ori de cand m-am nascut. Mama mereu imi zicea ca e un om ocupat si nu are timp sa vine sa ma vada si ca va veni in urmatorul an. De cateva ori se intampla asa insa de multe ori eu tot asteptam si asteptam si nu venea nimeni.
Acum el este in Franata cu mama mea la firma noastra insa despre asta nu stiu ce sa zic, mereu zic ca sunt ocupati etc. si nu au timp pentru mine.
Cand merg acolo ma inteleg foarte bine cu tata si imi da mereu tot ce vreau eu poate si pentru ca el nu e cu mine de multe ori si se simte oarecum nevoit si obligat sa imi dea ceva ca sa isi recompenseze greseala.

† Mother
~ ei bine cu mama am stat din nou foarte putin, de fiecare data cand o sunam imi zicea ca sunt foarte ocupati si vin abea saptamana viitoare, dar de cele mai multe ori nu era asa. Daca as fi fost cu mama mereu ar fi fost bine pentru ca este o persoana interesanta insa acum am ajuns sa o urasc pentru ca pur si simplu vine acum la mine dorind sa imi controleze viata.
Simt uneori ca vrea sa mi-o fure si mereu face ce fac si eu (ma refer la faptul ca asculta muzica care o ascult si eu ). ma obliga sa fac unele lucruri care nu imi prea plac, poate ca uni ar vrea sa fie in locul meu dar nu le recomand.

† Ana
~
ei bine in toti acesti ani ea a fost singura care a fost cu mine, chiar daca nu a fost aici de cand sunt mica ii multumesc ca ma suporta si ca imi face tot ce vreau eu. Ea mi-a fost si mama si tata de cand cea cu care am trait la inceput a murit. Pe ea am vazut-o peste tot unde trebuia sa merg si multa vreme credeam ca ea este mama mea si nu cea pe care mi-o prezenta ea ca mama.
Este o persoana grozava si parca are aceiasi varsta cu mine chiar daca intre noi e o diferenta de 18 ani ^^

† Marius

~ ei bine el este verisorul meu de care habar nu avema ca exista pana acum cateva luni oo' imi pare foarte bine ca este verisorul meu pentru ca e o persoana foarte interesanta xD cea ce insa ma bucura si mai mult este faptul ca nu e de la noi din tara; el este din Anglia xD asta ii da inca un punc in plus xD am multe de vorbit cu el si imi place foarte mult ca e pasionat de pictura la fel ca si mine, ma va ajuta sa pictez si eu din ce in ce mai bine si chiar vreau sa ii arat cate ceva. Pentru mine e perfect, parca ar fi ca si mine nu stiu este o persoana perfecta si o respect foarte mult xD acum ca va sta cu mine este din ce in ce mai bine xD. Numele lui "romanesc" este ciudat dar parinti lui si ai mei au hotarat sa ii zica asa cat timp sta la noi pentru a nu se uita lumea ciudat cand il intreaba cum il cheama. Uhuu~ este mai mare decat mine numai cu 3 ani dar pare mult mai matur.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Asta este familia mea ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0 comentarii:

コメントを投稿