2009年8月18日火曜日

Ayabie xD



Mood: happy
Music: Ayabie - Natsu Monogatari ^^
Internet: YouTube, SnowParade, Pigg[u], YouTube
Messenger: onee-chan.

"Ayabie is LOVE "

Well nu mai am multe de zis asa ca nu o sa fie prea lung postul xD
Voi vorbi despre Ayabie ^^ imi place sa fac asta ^^

Maine e lansarea noului single ^^ "Natsu Monogatari" este al 18-lea single pe care il au ^^ eu una tin sa ii felicit pentru asta XD i-am spus si lui Aoi in mail asa ca sper sa il fi citit.
PV-ul de la melodie imi place foarte mult ^^ am reusit cu ajutorul lui Fynni-chan sa dau de niste poze din el xD ca de ascultat l-am ascultat.



~ Yume-chan arata asa de kawaii aici xDma bucur ca am un asa ojosan dragut xD mereu mi-a placut de el pentru ca este asa de hyper si de kawaii xD



~ Aici nu cred ca mai am de comentat stiti doar ca il ador xD il voi face din copil sot xD va fi asa kawaii ^^


~ Imi plac efectele din PV ^^ sunt dragute xD si nu mai trebuie sa mentionez ca Aoi e adorabil xD



~ Imi place la final cand pleca fiecare pe rand pana ramane numai Aoi in mijloc xDD apoi pleaca si el xD

Acum sa revenim xD
Cum spuneam melodia e geniala si imi place foarte mult xD este chiar mai buna decat cele cand era Ryohei in formatie ^^ ma bucur foarte mult ca a plecat si ca acum e Yumehito xD nu stiu ce s-ar face toti fara el xD
De Aoi sunt obsedata exagerat de mult si e foarte kawaii xDDD

M-am uitat la commentul lor de ieri si sunt asa kawaii xD

~ amandoi sunt asa de kawaii xD imi place de ei foarte mult si nu cred ca mai trebuie sa zic asta pentru ca deja toata lumea stie ^^
Aoi se uita kawaii la Yume xDD


As mai putea abera pe aici dar mi-e somn xD
Pe maine xD
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿