2009年8月19日水曜日

Shiro



Mood: happy
Music: Ayabie - LapisLazuli

" Hate, instead of staring up at a sky that doesn’t answer,
I wished for an end that’s not so far off, "

Eheee....sunt hyper am mai zis si nu mai am stare pana nu imi repar windows-ul xDDD vreau sa vad ce naiba era in mail-ul ala xD sunt asa de curioasa ca daca nu voi vedea ii voi trimite altul in care il rog sa scrie in engleza (asta daca stie si cred ca stie xD)

Ce sa mai zic...de azi dimineata bantui pe blog-ul lui....azi cand a postat ceva eu numai am urlat " yay Aoi-channnna postat....." am mers la mama ;

Eu: Mama mama mama Aoi-channn a postat pe blog xDD
Mama: O_O'
Eu: mai nu ai auzit Aoi-channn a postat pe blog.
Mama: O_O'
Eu: mamaaaaaaa, ma auzi? Aoi-chan a postat pe blog.
Mama: du-te in camera ta si fa curatenie iepurasului.
Eu: -_____-'''''



Da cum spuneam am zis ca am stat pe blog-ul lui xDD vreau si eu chestia aia din poza de mai sus xDD e asa kawaii si e un eventai si awww..... cei de la Ayabie sunt niste geniii xDD ca s-au gandit sa faca asa ceva xDD

~ are si albastru xDD awww imi place ^^ poate primesc unul daca comand chestiile alea xD si aww atunci il voi posta in toate pozele mele si il voi duce dupa mine pana se va rupe xD atunci voi plange si voi cumpara altul xDDDD

Atat deocamdata xD

Bye Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿