2009年8月14日金曜日

Secret Room



Mood: dunno
Music: Ayabie - Natsu Monogatari
Internet: Anime Heaven, YouTube
Messenger: - empty -

" Tears - a rain of lamentation
Every time I face nothingness they overflow "

Ieri seara inainte sa ma culc mi-am amintit ca mai am si eu blog si ca ar fi cazul sa mai postez si eu cate ceva pe aici pentru ca altfel saracul va muri oo'
Pai nici nu prea am ce sa zic pentru ca in lumea mea nu se intampla nimic nou care merita povestit.

De vreo 2 saptamani ma uitla un film oo' da primul film de la Tv la care ma uit si eu ^^ imi place destul de mult chiar daca initial nu prea m-a incantat ^^
Oricum voi vorbi despre el intr-un alt post ^__^

Merg la alt profesor pentru ore de matematica si sunt exagerat de happy pentru ca de celalalt m-am saturat pana peste cap oo' un om mai nebun (in sensul rau al cuvantului) si mai stupid de cat el nu am vazut pana acum.

In casa mea este un dezastru total...nici nu mai ai loc pe unde sa treci de atatea chestii adunate prin mijloc....era acum cateva minute sa cad in cap pentru ca m-am impiedicat de cutiile din josul scarilor. OOh de ce nu imi zice si mie cineva cand face curatentie si renovari pe acolo, daca mi-ar fi zis mai mult ca sigur nu as mai fi acasa.
Ador sa stau la casa pentru ca e foarte interesant ^^ imi place sa cobor in fiecare dimineata scarile pana jos si sa le urc de mii de ori oo' , imi place camera mea mare imi plac si celelalte camere si imi place tot xD pacat doar ca acum trebuie sa o modifice (ohuu~ nu e cine stie ce doar schimba culoarea prin casa si ceva mobila din cate am inteles...). E un praf grozav si ma cam deranjeaza faptul ca toate lucrurile mele sunt la intrarea in casa oo''' ma simt de parca cineva m-ar da afara >>'

Ma duc sa vad ce se mai intampla pe acolo.
Revin xD


♥ S a i y u k i ♥

0 comentarii:

コメントを投稿