2009年8月5日水曜日

Bastard



Mood: dunno
Music: Mucc-Ame no Orchestra
Internet: Sanctuary, Aoi's Blog, Anime Heaven, PhotoBucket
Messenger: -nothing-

"Even though times were painful, I could always laugh as long as you were there. "

Hello ^^
Yay am chef de postat din nou dar nu foarte mult.
Temele la matematica acum oo'''

Tin sa mentionez ca am o gramada >>'''

Ma doare capul de cateva minute oo'' ciudat nu mi s-a mai intamplat demult asta oo' poate ca e din cauza faptului ca nu mi-am mai purtat ochelari >>' (sincera sa fiu nici nu stiu pe unde sunt)

Mi-e dor de onee-chan ^^ nu am mai vorbit cu ea demult T^T I miss you onee-chan *starts to cry*
Azi cred ca am umblat tot orasul pentru o carte si tot nu am gasit-o >>'' urasc cartile de la scoala --'

Acum la mancare cu mine iar apoi ma duc sa fac baie xD
In final ma culc mai repede azi poate imi trece durerea de cap >>'
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿