2009年8月12日水曜日

Blue Sky



Mood: none
Music: Ayabie - Kanaria
Internet: Tetsu'chan blog
Messenger: onee-chan

"It's better wetting with tears this heart that's got dry"

Ehhe I'm back...am crezut ca nu mai ajung acasa odata si ca nu mai vine odata omu ala sa imi faca internetul sa mearga din nou ^^
Mi-a fost asa de dor de blog-ul lui si de onee-chan si de discutiile interminabile cu ei si de Pigg[u] si de micutul meu Kai si de multe xDD
Pana si de sunetul calculatorului mi-a fost dor lol xDD

OwO din nou gandesc la naibi de perv~ nu stiu ce am, de la un timp numai si numai prosti am in cas (Inner: nu e vina mea,....e vina lui onee-chan, okasan si desigur familia virtuala oo')
Imi place de Tatsu-nii-chan xDD e asa kawaii oo' da am spus-o si pe asta >>' oricum mi-e dor de el lol xD (Inner: nici nu il cunosc in realitate si mi-e dor de el)

Si eu de cand tot stau aici numai si numai conversati perv am nu stiu ce m-a apucat oo' ma rog eu nu eram asa inainte dar internetul m-a prostit.
Ohhh~ mor de foame (Inner: asta nu e ceva nou avand in vedere faptul ca eu mor de foame si dupa ce am mancat oo')

Bye ^^

0 comentarii:

コメントを投稿