2009年8月19日水曜日

Lolita Lempicka



Mood: very happy ^^
Music: Ayabie - Natsu Monogatari
Internet: Pigg[u], OtakuG.
Messenger: nothing

" Into the darkness of outrageousness
Good-bye, this is the end "


Yay yay yay *jump in circle* yay ^^ am fost azi la magazin xD si....si....si mi-am cumparat ceva la care deja tin foarte mult xD.

Am parfum la fel ca a lui xD
Ma bucur foarte mult ca am mers cu mama si mi la aratat xD thanks mom ^^



~ cutia de la parfum xD imi place foarte mult si imi place si mai mult pentru ca si el foloseste acelasi fel de parfum ca si al meu xDD *hugs him*
Cutia arata mai bine decat la celelalte si are o colivie de pasari pe ea o.o' (nu am inteles de ce dar ma rog xD)



~ asa arata parfumul xD sunt de-a dreptul in love xD numai cand il vad deja sunt fericita ca e ca si a lui xDDD
Am primit si o bratara cu o cusa pentru pasari care e kawaii chiar daca e ceva cam mare si cam ciudata pentru mine ^^
Acum alte poze cu el:



~ numai si numai el xDD acel "L" poate veni de la multe xDD cum ar fi de la numele meu care este "Laura" si incepe cu L dar nu vine de la asta ci vine de la "Lolita Lempicka"
E verde si miroase bine xD



~ aici colivia aia are o pasare inauntru xD asta imi aminteste de noul PV de la Alice Nine si mai exact "Sleepwalker" unde apare o colivie xD
Deci nu mai am ce sa zic...sunt total addicted.

Acum daca voi vorbi vreodata cu Aoi ii voi zice " Aoi-kun da sti ca am parfum ca al tau" (asta imi aminteste de reclama la branza topita unde fata din reclama zice "Am rugat-o pe mama sa imi cumpere cascaval ca al tau" oo' ce mai comparatie xD)

Ii multumesc mamei mele pentru el xD *hugs okasan* (ma refer la mama reala ^^)
Bye Bye ^^

Note: Aoi-kun am parfum ca al tau xDacum nu mai pot zice nimic (nu ca pana acum ai fi zis ceva dar ma rog XDDD)
Aoi, Aoi, Aoi, Aoi, Aoi, Aoi, Aoi, Aoi, Aoi, Aoi, Aoi, Aoi
awwwww~ acum am am am ^^^ *merge la Aoi* vezi, vezi e ca al tau ^^

0 comentarii:

コメントを投稿