2009年8月25日火曜日

uhuu~



Mood: happy
Music: Ayabie - Yubikiri
Internet: Aoi's Blog, Pigg[u], Otaku Generation
Messenger: onee-chan

" For you and youre promise I won't forget you "

Hello xD in safrsit am ajuns acasa...am fost la ore de matematica ; apoi la bunici si in sfarsit acasa xD
Cautand prin cuti am dat de cate ceva printre care era si vechiul meu MP4 si vechea mea camera de filmat xD m-am uitat la o gramada de chestii pe ele ^^ imi e dor de acele vremuri...

Mi-am amintit de Aoi oo' care e asa de kawaii si de awww~ adorabil era dragut in acea vreme si imi face placere sa imi amintesc de acele momente ^^
Imi amintesc si acum momentele alea ^.^ nu e vina mea ca se tot misca asa in toate partile....si stiu ca se vede ceva cam aiurea pentru ca deh....dar tot mi se pare adorabil xDDD

Cam atat ^^ Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿