2009年8月16日日曜日

NyaNya

Mood: happy
Music: Ayabie - LapisLazuli
Internet: Pigg[u]
Messenger: onee-chan

" Close to your ear
I whisper, I want to stay like this forever… "

Hello din nou...mai tarziu cam peste vreo ora cam asa ma duc sa pictez xDD.
Yay acum imi iubesc verisorul pentru ca mi-a adus bomboanele preferate si chestiile dulci preferate (cele din poza de mai sus xDDD)
Acum sigur pot picta ceva frumos pentru ca am energie (nu stiu ce legatura are pictatul si dulciurile dar ma rog oo')

Am mancat astazi si niste ramen facut de el mie una mi-a placut dar mama a zis ca nu e asa cum trebuie si ca maine face ea sa vedem cum se face unul adevarat.
Ma rog nici eu si nici el nu o prea bagam in seama asa ca degeaba vorbeste noua ne place asa xDD sper ca el vrea sa ma ajute astazi la pictura...mi-a promis ca dupa ce termina de citit cartea ma va ajuta (am vazut ca numai are mult din ea si cum el citeste repede va termina in 2 ore XDD asa ca am sanje mari sa ma ajute xDD)

Acum mancarea:

A fost buna si arata foarte bine xDD
As mai manca insa nu mai este...poate cu multe rugaminti face si pentru mai tarziu sa mananc xDDD

Well am fost si pe Pigg[u] dar nu am facut poze azi numai ieri xD dar ce mai conteaza le pun pe acelea

~ eu, Manabu-chan si jumatate din onee-chan
Ador poza asta xDD m-am invartit ca o proasta pelanga Ma'u-chan pana am facut poza xD cred ca s-a speriat de varza zburatoare si castravetele vorbitor (adica onee-chan xD)


~ Manabu-chan este asa de kawaii...are un chibi ciudat si pe jumatate chel oo' are niste ochelari kawaii si e adorabil xD
Incepe sa imi placa de el de cand il visez xD este prea kawaii xD (sorry onee-chan don't kill me xD)

0 comentarii:

コメントを投稿