2009年8月15日土曜日

Yume no Naka



Mood: none
Music: Ayabie - Natsu Monogatari
Internet: Anime Heaven, YouTube
Messenger: onee-chan

" Into the darkness of outrageousness
Good-bye, this is the end "

M-am intors....mor de cald si de oboseala am spalat azi prin toata camera si eu cum nu sunt prietena cu detergentul si curatatul parchetului mi-a luat ceva vreme pana am terminat...apoi inca ceva vreme pana le-am pus pe toate la loc si inca ceva vreme pana am facut baie....mor de cald deja.

Inca imi e rau daca vad ceva rosu de la visele din ultima vreme....m-am speriat cand m-am trezit ca ar putea deveni realitate si m-am apucat sa plang ca o nebuna de parca acele persoane ar fi murit cu adevarat.
Nu stiu de ce insa eu sper sa imi treaca cat mai repede, imi place sucul de cirese si ceaiul rosu asa ca vreau sa pot sa beau asa ceva din nou.

Uhu~ nu mai am ce sa mai zic, onee-chan mi-a zis ca cei de la Lareine au o melodie numita "Destinee" acesta este unul din nik-nameurile cu care sunt inscrisa pe forumuri xD
Suna interesant si abia astept sa o ascult xDD

A da am uitat sa zic ca eu sunt o varza mov si onee-chan o conopido-castraveto-chan xDD
Cam atat
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿