2009年8月19日水曜日


Ehhe astazi este 19 si e o zi importanta pentru mine din 2 motive. Unul este faptul ca astazi Aoi-chan al meu xD are lansare si imi vine sa sarpe toti pereti de fericire si un alt motiv este ziua lui Airi-chan colega cu care impart clasa, banca, caietul de matematica , caietul de romana, notele la fizica si multe altele.

Desigur vreau sa ii spun Happy Birthday xD sa fie cat mai fericita si abia astept sa vina inapoi xD

Airi este o persoana foarte importanta pentru mine imi pare bine ca e prietena mea si imi pare si rau pentru ca toata vara este in Japonia la familia ei xD

Ma bucur ca am o prietena de acolo si mi-e ciuda ca am niste cloegi asa idioti care nu stiu sa o aprecieze asa cum ar trebui.

Sper sa fie fericita in continuare xD asa cum a fost si pana acum si sa ramanem bune prietene pentru todeauna asa cum am fost si cum suntem xD

Mi-e dor de zilele in care ne blocam "accidental" in laboratorul vechi si tu ma invatati sa scriu si sa citesc in japoneza xDD
Era asa kawaii imi e dor de zilele alea.

Abia astept sa mergem la scoala xD

Si Airi stiu ca vei citi asta si as vrea foarte mult sa mergi la concertul lui sa sa imi aduci chestia care e pentru mine xD uita-te pe blog-ul lui si vei vedea la ce ma refer xD
E important xD
Cam atat xD ne vedem mai tarziu xD



Mood: happy
Music: Alice Nine - Rainbows

0 comentarii:

コメントを投稿