2009年8月20日木曜日

Deep Blue



Mood: happy
Music: Ayabie - LapisLazuli
Internet: Aoi's Blog
Messenger: Airi-chan

" For you and youre promise I won't forget you "

Dimineata >>' da ce mai zi...ma bucur ca ploua totusi....de fiecare data cand trec prin camera imi place sa ma uit la acea cutie xD este asa kawii si imi aduce aminte de el (pai normal daca e ca a lui xDDD)

Nu am apucat sa mananc nimic si nici nu cred ca o voi face....i-am trimis inca un mail acum cateva minute si sper ca macar din acesta sa inteleg ceva nu numai "(^_^)/ "
Imediat este ziua lui Yume-chan si am de facut o gramada de lucruri pentru asta xD chiar daca mai este aproape o luna pana atunci trebuie sa incep sa pregatesc cadoul pentru el si sa il trimit acum sigur il voi vedea ^^ trimis (*hugs Yume-chan*)

Apoi apoi...ermh....va fi ziua lui Kai-chan si desigur pana atunci trebuie sa ma chinui asupra unui cadou si pentru el xD
Nu e asa de greu si mie imi place sa le cumpar lor cadouri ^^ apoi ermh....va mai fi ziua...ermh...lui...lui...Suzuya care va fi abia in 15 noiembrie si pana atunci ma mai pot gandi la ce ii voi cumpara xD

Si apoi cadourile lor de Craciun care deja stiu ce vor fi ^^ imi place sa fac cadouri persoanelor inportante pentru mine cu am ar ei xDDD

Cam atat
Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿