2009年8月28日金曜日

Kyaaaa

Hello da deja m-am tot plictisit sa mai pun tot felul de imagini pe aici xD sima rog chestii de acest gen asa ca incep direct cu postul ^_______^

Well ce sa mai zic din nou am intrat aici fara sa stiu despre ce vreau sa scriu >>' mi-e lene sa ma uit la anime-uri si nici manga-uri nu mai am chef sa citesc oo'
Uhhh~ nu stiu ce e cu el pentru ca nu a mai facut asta de obicei posta in fiecare zi dar acum nu a facut-o in 26 nu a mai postat nimic oo' chiar mi-a fost frica sa nu ii se fi intamplat ceva [daca ii se intampla ceva muream si eu oo']

Am fost pe Pigg[u] mai toata ziua xD ieri nu mi-a mers si m-am cam enervat cand am vazut asta...adica >>' chiar aveam planuri mari oo'
Nu stiu ce am facut pe blog pentru ca nimeni nu imi mai poate da PETA - cred ca ar trebui sa imi fac un alt blog oo'

Cam atat....revin ^^

Mood: Happy
Music: Ayabie - Secret Room

0 comentarii:

コメントを投稿