2009年8月20日木曜日

Apres Midi



Mood: happy
Music: Ayabie - Daikei
Interent: AnimeHeaven, Hi5
Messenger: onee-chan

" Nothing you lose now "

Well deja cred ca e prea mult si ma cam enerveaza nu stiu de ce doar asa pur si simplu ma enerveaza asta. Asa ca scriu acest post pe blog pentru ca asa am chef eu.

Deci sa incepem cu inceputul,nu imi pasa daca (,) cu asta va incepe al 3-lea razboi mondial nici daca cineva se va supara asa de tare, nu voi folosi chestii ca de exemplu "acea persoana" sau mai stiu eu ce. Voi fi directa. Si da nu imi pasa daca imi zic ceva, mi-e indiferent.

Acum da ea devine penibila asa cum a fost de fiecare data de altfel, proasta am fost si da recunosc ca am fost proasta si ca mi-am pierdut vremea degeaba cu ea incercand sa ma conving ca nu e asa de rea precum pare si ca poate sa fie o persoana normala sau ma rog una cu care sa poti vorbi.

Pana la urma nici nu se mai stie cati ani are o.o'' acum are 18, 17, 12 sau 13 oo'? ciudat specimen. Ma rog sa trecem peste asta pentru ca si eu am mintit cu privire la data mea de nastere oo' (aveam 16 numai ca mereu mi-am schimbat ziua de nastere si luna pentru ca imi place sa fac asta xDDDDD)

Asa mai departe ea zice mereu sa incetez sa fac asta ; bine draga eu incetez numai inceteaza si tu...acum daca eu scriu ceva pe blog imediat sau in urmatoarea zi posteaza si ea acelasi lucru pe blog... aici ma refer la faptul ca odata ce am zis eu ca imi place noua melodie de la Ayabie, am pus ceva poze pe acolo si am vorbit de ea numai incepe si ea sa vorbeasca de PV o.o' apoi am scris in una din zilele trecute ca imi place stilul Gothic Lolita acum si ea sa comenteze despre cat de mult uraste acest stil....da uite posteaza ce postez eu la interval de cateva zile, si ea imi zicea mie ca sa astept cateva zile si numai dupa ce ea nu am mai zis nimic de ceva sa nu zic nici eu acum nu imi pasa daca zice ca nu a postat asta pentru ca am postat si eu pentru ca nu o cred stiu ca a facut asta numai ca am facut-o eu si stiu ca a postat postul cu "Lolita" numai pentru ca mie imi place si vrea sa ma jigneasca >>'

~ la fel se intampla cand posteaza ceva despre care a vorbit onee-chan ca atunci cand de exemplu onee-chan a zis de mesajele pe care toti le-au zis in legatura cu moartea lui Jasmine-chan apoi si ea s-a apucat sa scrie despre asta la o zi sau mai putin diferenta.

Apoi nu neaparat ea ca si celelalte (ma gandesc ca aici vorbesc amandoua impreuna despre asta si apoi una din ele vorbeste cu mine pe mess sa imi zica cat de mult o deranjeaza ce fac eu etc.... asta mai mult ca sigur asa e). Se mai i-a si de familia mea virtuala, adica ce va pasa voua pe cine am eu in familie, ce va pasa voua daca Tatsu este onii-san, daca Ryutarou este ojosan , daca Leda este ojosan sau mai stiu eu cine. Am pe cine vreau eu in familie nu pe cine vreti voi si nu voi scoate pe nimeni numai pentru ca vreti voi oo'

- Acum ar trebui si eu sa incep sa fac crize ca de ce "x" e in familia voastra ca ce cauta acolo si ca de ce m-au copiat ele si l-au pus in familie. Daca asta vreti stati linistite ca pot face si eu asa si imi e inca foarte simplu. Numai cum am mai zis pe mine ma enerveaza discutiile de acest fel asa ca prefer sa ma fac ca nu vad si sa trec peste.


Am plecat de pe AS numai ca sa scap de ele...ma enerva deja ca la fiecare post de la jocuri sa aud: "Daca m-ai fi cunoscut ai fi stiut ca tipa asta ma face sa imi placa de Chiss la cat de idioata e XDDDDDD" , " Daca m-ai fi cunoscut ai fi stiut ca mi se pare deja penibil XD
Si apoi imi zice "nu ma refeream la asta" yeah sure.spune-i cui te crede :3
", " Gandind: 'cat de prost sa fi sa nu iti dai seama macar putin?' " , " un user de pe forum.stie prea bine cine. "
, " oh, de ce sa ma ascund dupa chestii gen 'o anumita persoana' ? am sa spun direct de data asta:pdms XD " si multe multe altele....


Daca vrei sa sti da mai da TE URASC si nu imi pare rau ca fac asta esti o persoana foarte aiurea pentru mine (nu ca m-ar interesa dar ma rog >>') daca nu ai nimic de facut atunci gaseste si lasa-i pe alti sa isi vada de treaba lor, nimeni nu are nimic cu tine atunci lasa-ne in pace vezi-ti de viata ta si gata o.o'''

~ si inca ceva la fel si cealalta fata, pe ea nu o urasc pentru ca era singura care se stie comporta civilizat dintre toate, asta poate pentru ca avem aceiasi varsta....cu ea nu am nimic; si nici nu am avut vreodata ceva cu ea, nu am de ce sa am pentru ca nu mi-a facut nimic, si chiar daca mi-a facut ceva uneori nu o urasc (ma refer la partea cand a inceput flood-ul pe vechiul meu forum cu Elly_M si cu Haruka). Ea pare o persoana care se lasa foarte usor infulentata de cei din jur si asta uneori nu e bine pentru ca multi profita de asta...dar cine sunt eu sa zic ceva fiecare face asa cum doreste.

~ apoi cealalta fata Jui nu am nimic de zis parca ar fi cu totul invizibila pentru mine oo' adica niciodata nu mi-am dat seama ca e prin preajma si pe forumuri oo' apoi Haru de care nu mai am nimic de zis, mi-am dat seama ce fel de persoana e si nu are rost sa mai zic ceva de ea, nu am de gand sa imi stric ziua cu ea oo''''

In final M-AM SATURAT de voi toate chiar daca unele nu mi-ati facut nimic in special m-am saturat de Kami m-am saturat pana peste cap. Daca nu are ceva mai bun de facut cauta-ti si lasa pe alti sa isi vada de treaba lor, stiam eu ca (,) copii de varsta ei sunt fara ocupatie dar nu credeam ca e asa de grav ca ea. Un asa specimen de om nu am mai vazut si nici nu mai vreau sa vad >>'' mi-a ajuns....imi pare rau ca am crezut ca e normala pentru ca nu e, imi pare rau ca am crezut ca e buna si merita sa vorbesti cu ea >>''''

Imi pare rau de Aoi ca are un asa fan...nici macar nu o cred cand zice ca tine la el,pur si simplu nu o pot crede pentru ca vad ca nu e asa, poate ca doar o impresioneaza unele lucruri pe moment insa atat. Aoi nu merita un asa fan dar cine sunt eu sa ii interzic ei sa il placa chiar daca as putea sa zic ca ma copiaza facand asta.

Te-am jignit NU IMI PASA tu ai facut-o de prea multe ori ca sa nu o fac si eu am tacut prea multa vreme.


Edit Later: a da draga si de cand iti place tie "BLACK PEACE NOW" da stiu de cand am zis eu de asta ca doar inainte sa zic eu tie nu iti placea >>''' poate habar nu aveai ca exista si acum degeaba zici ca iti placea din epoca primitiva pentru ca nu te cred oo'. Parca ziceai ca nu iti place stilul Gothic Lolita

0 comentarii:

コメントを投稿