2009年8月16日日曜日

Seven Memories

Mood: none
Music: Ayabie - Natsu Monogatari
Internet: Aoi's Blog, Tetsu's Blog
Messenger: nothing

"I hold you, embracing you in the warmth flowing from my body
I want to love you, no matter the time, or where you are…all of you, for always…."

Hello yeah cred ca imi voi schimba putin stilul de postare pentru ca am nevoie si eu de ceva nou.
So azi nu am facut mai nimic in afara de a sta aici la calculator de cateva ore, pur si simplu am zis ca nu mai vreau sa fac nimic....ieri am fost obosita ca naiba oo'

Azi e duminica si e soare, am o gramada de lucruri de facut astazi dar nu am nici un chef, cred ca le las pe maine.
Mai tarziu daca este tot asa frumos afara merg sa pictez ceva poate va arata bine xD.

Tetsu'chan are niste chestii kawaii cu un personaj numit "Lisa" ma rog din cate bine imi aduc eu aminte de cand sunt mica este o poveste cu numele "Gaspard et Lisa" si parca si niste desene animate pentru copii xD
Si eu am niste jucarii cu numele acesta,o am pe Lisa insa Gaspard mi se pare mai kawaii si e negru si arata bine xD a mea e alba xDD


Mie una imi place de ea xD este draguta si alba si curata insa eu il vreau si pe Gaspard xD si vreau si o farfurie cu ei o_o' (Tetsu'chan are si eu vreau *starts to cry*)
De cand sunt mica mi-a placut povestea.
Daca bine ma gandesc si ma apuc de cautat prin biblioteca atunci sigur voi gasi vechile carti de unde citeam cand eram ceva mai mica.

Da stiu ca sunt obsedata de capsuni si nu mai trebuie nimeni sa imi aduca aminte de asta xD pur si simplu imi plac si gata.
Am mai zis si in alte postrui ca pentru asta este si vina lui Aoi nu am eu ce sa fac daca obsesia lui pentru capsuni se transmite xD

Mai tarziu am zis ca merg sa pictez cate ceva si poate dupa ceva vreme merg si prin oras sa vad ce mai e nou...nu am mai iesit in "lume" de cateva ore xD vreau sa merg in zona veche a orasului nu am mai fost acolo de peste 10 ani si nu stiu ce s-a ai schimbat xD vreau si eu ca macar odata sa ma integrez in peisaj cu rochiile mele xDDD.
Sunt din ce in ce mai obsedata xDD astazi pentru inceput "White Tea"

Cam atat ^^
Bye Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿