2009年8月18日火曜日

Master Piece

Mood: angry
Music: Ayabie - Shine
Interent: Yuri's Blog, YouTube
Messenger: nothing


"Towards the end of the world, to the bottom of the deep ocean
Like a wrecked ship that cracks and splits as it sinks"


Ehhhe eu ca cea mai mare proasta nebuna si cum mau vreti voi din lumea asta am uitat ieri sa fac postul asta >>' (please don't kill me Yuri-chan oo')
Well cand trebuie atunci nu postez iar cand nu trebuie atunci am cele mai multe ideei, m-am terzit azi noapte pe la 2 sa imi aduc aminte ca de fapt azi e ziua lui si ca defapt nu mai am cum sa ii zic "Happy Birthday" si voi fi o mare intarziata.
Noroc doar ca i-am trimis ieri un fan-mail ^^ acum ma simt mai bine pentru ca nu cred ca e cineva care sa imi citeasca blog-ul (ma refer la el sau la alti importanti chiar daca poate din curiozitate si dupa atatea chinuri din partea mea au trecut pe aici XD)

Deci sa revenim la subiect xD
Happy Birthday Yuri-chan xD awww~ my dear ojosan *hugs ojosan*
~ nu sunt cea mai priceputa la urari dar ma rog ^^ in mail am scris vreo 2 pagini xD (bwhaaaa si nu in engleza xD asa stiu sigur ca il va citi xDDD)

Cam atat xD
Happy Birthday my dear again ^^

Trebuie sa ii multumesc lui Airi-chan pentru ajutorul cu traducerea.
Thanks Airi ^^ *hugs*

0 comentarii:

コメントを投稿