2009年8月15日土曜日

Stupid~



Mood: angry
Music: none
Internet: Anime Heaven, Aoi's Blog, Nao's Blog, ShuuShuu
Messenger: onee-chan

"There's you and you've snatched me away
There's you and you've killed me"

Ahhaaa~ *death* deja eu mor de ras cand vad chestia aia oo''' fata nebuna si obsedata i-ati labele sau ma rog mainile de pe el o.o''' este al meu *fata nebuna*
Oh gwad deja exagereaza ma enerveaza la culme acum vad ce stiupid poate sa fie ^^ imi schimb si eu bannerul de pe blog sa arate mai bine ^__^

Aoi nu stiu ce are astazi dar pune poze care ma fac sa gandesc perv~ *ahhhhhaaaaaaaa jump in circle* este A D O R A B I L
Vorbesc cu onee-chan si nu ma mai pot opri din ras la ce minuni vorbim noi xDD postez cateva fragmente si aici xDDDD

- Viata vesnic verde + conopida -

Seelenheil: Mi-am amintit ca le-am trimis la ai' de la SCREW o chestie care nu sunt sigura ce face si la Yuuto i-am scris "Salut o.o Sunt o conopidă", la Kazuki i-am spus ca sunt venita de pe Pluto iar lui Manabu i-am spus ca 'aici vorbeste un castravete' O___O"" ..Am speriat bietii oameni cu tampeniile mele xX
..::Minakai Neko †: o.o'' Byou-chan batran ^^ yay okasan batrana oo' asta imi aminteste de faptul ca eu nu vreau sa fiu batrana (eu voi folosi supe-puterea mea pe care o am si voi ramane vesnic verde oo'' adica tanara dupa ce invadez cateva planete extraterestre si le fur viata ^^ bwhaaaaaa voi fi vesnic verde....adica mov^^) oo''' poor Yuu-chan and Kazuki...acum sigur crede ca suntem venite de pe marte (adica tu esti de acolo) trebuie sa zici ca esti pasnica si nu vrei sa invadezi pamantul >>'"

- Endless Story -

Seelenheil: Vreau si eu sa sperii colegii cantand prin curtea scolii Filth in the Beauty numai din bass x__x Sau sa fac si eu solo-urile de chitara din Cassis ..
..::Minakai Neko †: eh si eu as vrea numai mi-ar trebui 100...000...000.... ani sa invat
Seelenheil: Voi ajunge vedete O.O ..Prevad ca revista scolii s-ar publica saptamanal de acum inainte si in fiecare numar va scrie despre mine, conopida care ucide in masa prin puterea ..sunetului XX"" ..Poate ajung si la stirile de la orele 5[sau chiar 7 ca sunt cam acelasi lucru] cu un titlu ceva de genu 'Conopida plutoniana [Cr: mercuriana, mai!], ucidere in serie' X___X""
Seelenheil: Ruki poarta tanga [Inner: WTF!? O . O] o_o
..::Minakai Neko †: parca vad stirea deja " conopida plutoniana extrem de periculoasa ataca din nou, pana in acest moment nu am reusit sa oprindem dar autoritatile noastre incompetente sunt pe urmele ei....ultima data a fost vazuta cu o conopida in mana; va repet este extrem de periculoasa...daca ati vazut-o sunati la numarul de urgenta al nebunilor xxx " Ruki-tanga-chan (wtf?)
Seelenheil: XDD
Seelenheil: Ruki-tanga-chan XDD ..asta a fost cea mai ciudata chestie pe care am auzit-o astazi O.O
..::Minakai Neko †: aha mai ciudata decat cea cu Ruki-oala-chan

- Poor little child -

Seelenheil: Manabu are un fund smexi O . O
..::Minakai Neko †: O . O poate ca are xD daca e asa atunci si pe el il vreau ^^ ii fac eu un loc prin casa....dar cel mai bine il plantez intr-un ghiveci si il ud ^^ poate se mai face inca un Manabu ^^ o sa am 2 xDDDD
Seelenheil: Si nu-mi trimiti si mie unul o . o? Ca sa am cu cine ma juca noaptea x__x
..::Minakai Neko †: ba da ^^ vom avea cate un manabu fiecare xDD
Seelenheil: Si vreau si un Yuuto o_o ..Si ..un Manabu ..si un Byou, un Kauzki, un Keeto, un Natsuki ..un Ayame [Dear Bitch XD], un Yoshihiko.. Si pe Ruki ..si pe Mitsuki [omfg O.O] ..si pe Vict il vrea @@ OMFG.. s*x in 13 O . O"""
Seelenheil: ^ Nu sunt sanatoasa, crede-ma o_o
..::Minakai Neko †: o.o'' poor you onee-chan cu unu cu 2 mai zic si eu dar cu 13 e cam mult mai.....as vrea sa te vad dupa xDDD
Seelenheil: Ohh~ eu voi fi in regula o_o ..Dar nu pot spune acelasi lucru si despre Yuuto O_O" ..cum spunea si Okasan ..el moare daca se vede gol langa o femeie [nici chiar XD ..]
..::Minakai Neko †: oo saracu >>''' mie mila de el chiar nu vreau sa pateasca ceva oo' tu si dupa 1000 ai fi bine
Seelenheil: Exact XDD ..
Seelenheil: Dar nu stiu daca voi fi in stare sa o fac cu inca 1000 O.O ..M-as cam zapaci si nu as mai sti pe care din ei sa-l chinui oo ..
..::Minakai Neko †: o.o'' saraci......Yuuto ar fi victima perfecta,,,,il poti corupe acum xDD
..::Minakai Neko †: asta imi aminteste de un vis ciudat oo' a fost chiar culmea
Seelenheil: *alearga pana la Yuuto* Seelenheil: Yuuto-chan O.O ..Vrei sa fii cu mine pana in dormitor? o_o Yuuto: Poftim? O.O De ce? O.O Seelenheil: Bre, vii cu mine ca' de nu iti dau un pumn in bot de-ti mut maxilarul dintr-o parte in alta si te las fara masele! Yuuto: O_O"" Dumnezeule mare! * @.,.,.@ * [Acum il insel pe Kazu-chan cu Yuuto-chan oO ..
Seelenheil: Sa-mi fie rusine o_o ..
Seelenheil: Puteam macar sa-l insel cu Byou >>
..::Minakai Neko †: :]] poor Yuuto-chan acum as vrea sa vad ce va face Kazuki
Seelenheil: XD Simplu, va da peste noi si-mi va spune ca sunt o sesimtita si o tradatoare o_o ..Apoi peste cateva secunde ar uita de asta, miraculos, pentru ca facatorul de minuni, Kyo, capul familiei si Marele Ojiichan ii va da cu o tigaie in cap dupa ce-i voi spune O.O
..::Minakai Neko †: O.O' de fapt asa va fi....
..::Minakai Neko †: * alerg la Kazuki* Eu: Kazuki-chan, Kazuki-channnnnn.... El: nimic *trec 5 minute* Eu: Kazuki-channnnnn El: O.O ce? Eu: onee-chan te inseala cu Yuuto xDDD acum tu vi cu mine sa faci si tu acelasi lucru El: O_O i kill Seelehneil Eu" mai tarziu avem treaba acum El: O_____O Eu: haide odata nu am toata ziu sa stau El: ok ok o'o.
..::Minakai Neko †: bwhaaaa Kazu-chan este pentru 10 si 30 de secunde al meu xD
Seelenheil: Atunci il voi lua si eu pe Kai O.O .. [Seelenheil: Kai, iubire {OMFG WTF? O_O""} ˙ . ˙ , unde esti? Onee-chan te inseala cu Kazu-chan, adica cu nea' care cica trebuia sa-mi fie Otto O.O .. Kai: Ce dracu' ai, femeie? O_O Seelenheil: @..,.,.,.,@ Stai nemiscat ..nu vei pati absolut nimic O.O! Daca misti te las stirb X__X""
Seelenheil: o_o ..Suntem nebune oO""
..::Minakai Neko †: :]] aha poor my dear Kai-chan.....

- Powerpuff Girls and Spioanele + J-Rock magazin -

..::Minakai Neko †: emoticon nebun oo'
Seelenheil: XD ..Emoticon ..nebun xD ..Asta-mi aminteste de o faza:
Seelenheil: [Ohh~ da, ma inteleg bine si cu Onii-chan care cica e capricorn o.o] Era la Exposed pe Mtv o faza cum ca una' il intreaba pe unu' "Ai inselat vreodata?" la care ala "Nu, cred ca ..femeile.. au si ele sentimente.. Cred ca femeile ..sunt si ele oameni" si m-a bufnit rasul cand am auzit ca a spus ca el crede ca femeile sunt tot oameni XDD ...Te inseli, dragul meu O.o ..Femeile sunt o specie de oameni care au trait in urma cu multe secole pe Marte si au venit pe Pamant. Tot ele sunt si o specie extrem de perversa [asta de cele mai multe ori] si care se sacaie de-ti fac capul calendar. O.O
..::Minakai Neko †: suntem si noi oameni wtf!? ce naiba zice asta aici sau vrea cumva sa zica ca suntem animale oo' om nebun
Seelenheil: Chiar asa a zis, chiar fi fata care l-a intrebat a inceput sa rada iar eu chiar numai puteam sa ma abtin o.o ..Faza a fost cea mai culmea ..xD
Seelenheil: 8. What is or would be a good nickname for Ruki?
ehee.....Ruki-oala-chan ^^ (nu ma intrebati de unde vine asta xD)
^ XDDD
..::Minakai Neko †: xDD
Seelenheil: Asta se intampla daca i-a trebuit o oala rosie in cap in Cockroach XDD
..::Minakai Neko †: aha ^^
Seelenheil: [Jasmine ne vede din cer O.O .. *se duce la balcon, deschide fereastra si incepe sa faca cu mana* Seelenheil: Jasmine-chan O.O *facand in continuare cu mana*, sa nu uiti sa-ti mananci legumele! O.O" < Gluma o.o ..Mi-ar place sa cred ca acum are o viata mai buna, la asta referindu-ma la reincarnare pentru ca deobicei, cand moare cineva, se naste un alt copil in alta parte, dau poate chiar in acelasi loc o.o]
Seelenheil: Fasole x__x"
..::Minakai Neko †: aha ar fi kawaii ^^ Eu: Jasmine-channnnn ciocolata te rog, fa sa ploua cu ciocolata
Seelenheil: xD Mai degraba sa ploua cu Jrock-eri XD ..Ar fi tare sa fie ceva de genu' la piata "Jrock-eri pentru toti! Veniti si luati 200 pe gratis XDD" xD
..::Minakai Neko †: awwww.....atunci as fi in cel mai bun vis al meu xDD "Eu: aveti j-rockeri? Cineva: da sunt pe gratis * ma gandesc cateva secunde* Eu: bine atunci vreau un Manabu, un Yuuto, un Kai , un Aoi si un Ruki va rog *ma mai gandesc un pic*
..::Minakai Neko †: Eu: a da si un Kazuki va rog...la pachet toti Cineva: ok ^^ *ma uit la plasa* Eu: eheeee odihnitiva acum ca avem treaba mai tarziu *trec 5 minute nu se mai aude nimic* Eu: awwww cred ca sunt morti *trec inca 10 secunde* *scutur plasa pana nu mai pot* Eu: ehee acum e cineva aici? *mai trece ceva vreme si tot nimic* *alerg acasa* Eu: otosannnnnnn am cumparat de la magazin cred ca sunt stricati oo Otosan: copil nebun oo'
Seelenheil: XD
Seelenheil: Tu, Okasan si cu mine chiar ar trebui sa facem o conferinta.. cine stie ce poveste ar iesi din toate ciudateniile astea o.o
..::Minakai Neko †: aha chiar ca ar trebui xDD vom putea scrie un roman mai apoi
Seelenheil: XDD
Seelenheil: Titlul "Cum sa faci capul patrat unor jrock-eri" sau "Nebunele in tara.. jrock-erilor" O.O ori "Suflete nefericite in lumea dementa a ciudatelor copile nebune" O.O"""
Seelenheil: Ahh~ ..aberez si eu o .o
Seelenheil: Iar mi-am amintit ca sunt cea mai mica din familia virtuala [si cea mai cretina, dealtfel ..cum naiba sa le spui unor jrock-eri asemenea tampenii? o_o""]
..::Minakai Neko †: ohh...ce conteaza varsta xDDD conteaza sa o spui
Seelenheil: Poate, dar mi-ar place sa-i vad reactia lui Yuuto cand va traduce cu ajutorul unui translator "Buna o.o ..Sunt o conopidă" ..sau Manabu cand va vedea ca 'ii vorbise un castravete' O.O ..Ori Kauzki cand va afla ca exista viata pe Pluto O.O"" ..Ahh~ ..bietii oameni XD
..::Minakai Neko †: aha Tu: Buna o.o ..Sunt o conopidă *liniste* Tu: Buna o.o ..Sunt o conopidă n'auzi*liniste* Tu: ba is o conopida ce nu pricepi Yuuto: O_O Tu: deci....? Yuuto: O_O stiam eu conopida e vie....cand i-am spus mamei a zis ca sunt nebuna *liniste* Tu: O_O omg oo'
Seelenheil: XDD
Seelenheil: Trebuia sa ii spun lui Manabu asa: "A fost odata ca-n povesti, un baietel care avea un monstrulet aproape chel cu o suvita iesita din varful capului. Intr-o zi, venise la el un castravete magic. Castravetele ii spuse: Ai un c*r sexi O.O. Stii ce? Tu esti baietelul, iar eu castravetele." xD ..S-ar fi speriat de mine cu siguranta ..
Seelenheil: o_o ..
..::Minakai Neko †: :]] aha castravete-chan ataca din nou
Seelenheil: XD
Seelenheil: Jin e roșie-kun XD
Seelenheil: [eu si Jin:] Suntem surori O.O
..::Minakai Neko †: Jin-rosie-kun oo''' am un sora xDDD
Seelenheil: Puterea legumelor activata O.O!
..::Minakai Neko †: uhuu~ castravete-ucigas te aleg pe tine *castravetele apara* omoara necredinciosi *liniste* Eu: castravete-ucigas ataca xDD
Seelenheil: XDD
..::Minakai Neko †: onne-chan sti ceva *liniste* imi vine sa rad ca proasta si nu stiu de ce oo'
Seelenheil: Uite cum ar decurge o zi in familia virtuala: Seelenheil: Jin! O.O *liniste* Jin! *liniste* Rosie-kun! Jin: Ce, sa moara mama, mai vrei si tu? Seelenheil: Bate-te peste gura O.O""! *suna alarma de incendiu* Seelenheil: Rosie-kun, trebuie sa mergem sa salvam situatia! Puterea legumelor, activata! O.O Jin: Stiam eu ca nu e sanatoasa =_=" *mergem in bucatarie cu niste cearceafuri pe post de pelerine* Seelenheil: Rosie-kun, stinge focul cu puterea sucului de rosii! O.O Jin: De unde dracu sa iau eu suc de rosii? O_o Seelenheil: Sa un storcator si baga-ti capu acolo. Jin: Nu O.O ..*in timp ce ne certam vin pompierii si sting focul* Seelenheil: Am salvat situatia, Rosie-kun! *sfarsit* Povestitorul: Si situatia este salvata de.. Legumele Powerpuff! OwO ~ Jin: Ce dracu' se petrece?O_O
Seelenheil: Sunt de-a dreptul sarita de pe fix o..o"
..::Minakai Neko †: :]]] legumele powerpuff ataca din nou xDD suntem salvati xDDD yay va multumim fetite powerlegumepuff
Seelenheil: XDD Jin e o fetita Power Puff XD ..El va fi aia proasta si blonda O.O ..Eu voi fi *respirand adanc*..Mojo Jojo O_O! Glumesc ..voi fi primarul u__u
..::Minakai Neko †: o.o' atunci eu voi fi aia roscata si desigur *liniste* deci kazuki va fi cea neagra xDD impreauna cu puterea leumelor unite vom conduce lumea alaturi de primar si de ruki-mojo-chan xDDDD
Seelenheil: Nu O.O ..Tatsurou e Mojo Jojo O.O ..Ruki e sefu' fratilor amiba O.O
Seelenheil: Ala slabanoj e Reita iar ala prostu' e Uruha O.O"
Seelenheil: slabanog*
Seelenheil: Eu vreau sa fiu Meduz[/s]a O_O
..::Minakai Neko †: o.o' tatsu-nii-mojo-chan si ruki-amiba-chan ^___^ Reita-slabanog-chan si Uruha-prostu-chan xDD acum mai vine si jin-fetita blonda-chan, onee-primar-chan, onee(din nou)- meduzsa-chan, kazuki-fata neagra-chan bwhhaaaa familia e gata ^_________^
Seelenheil: XD
Seelenheil: Eu m-am hotarat o_o ..Vreau sa fac parte din "Spioanele" O.O
Seelenheil: x__x
..::Minakai Neko †: o.o' spioanele salveaza situatia xDD
Seelenheil: XD ..
Seelenheil: Fii atenta a'ci: Eu sunt roscata [Sam parca o_o], Byou este aia blonda [nu stiu cum o cheama O.O] iar Manabu este cea bruneta [Alex ] Aoi [Gazetto] este cea cu paru albastru [nu stiu cum o cheama, da' era una], Kyo este al' sefu' care-i cu paru' carunt si in varfu' capului chel o_o .., aia urata si rea este Natsuki O.O ..Si cred ca atata oO ..pe altii numai stiu o_o
..::Minakai Neko †: uhuU~ ei eu cine sunt? o.o'' *startsto cry*
..::Minakai Neko †: starts to*
Seelenheil: o.o ..Umm~ esti verisorul la aia blonda o.o [adica a lui Byo] sau >>" ..Hmm ..Tu vei fi cea cu parul albastru o_o ..
Seelenheil: Si pe Aoi il scoatem x__x
..::Minakai Neko †: oky ^^
Seelenheil: Un episod din viata de zi cu zi: Spioanele noastre [O_O""] se aflau intr-un bar de striptis ca spectatori si dansatoare [O_O Manabu dansa iar eu si Byou ne uitam la el salivand XD], deodata vine o nava spatiala si ne ia pe ea. Sus il intalnim pe Kyo -geniul suprem-. Eu: Ce s-a intamplat de data aceasta, nea' cu paru' carunt? Kyo: Spioanelor, astazi vi se va alatura ..o alta spioana o.o Byou: Uhuu~ more b(.)(.)bs @@! Eu: Dementule x__x" .. *Vii tu langa noi si Byou incepe sa te pipaie* Eu: Urat..o da-i drumu' ca-i dai purici O.O" Byou: Ehh~!? oO" Kyo: Oricum, trebuie sa mergeti sa salvati lumea: sa puneti in cosul de gunoi o hartiuta care a ajuns accidental pe jos! [continui]
Seelenheil: *Coboram noi de acolo si in fata noastra se afla hartiuta. Ne uitam atent la ea, la care Manabu spune: E mana diavolului!. Luam o manusa, fiecare, din rucsac, ne-o punem pe mana dreapta si luam fiecare cate un colt al obiectului patrat O.o ..* Seelenheil: La unu, il ridicam: Trei... Doi... Unu! Manabu: 2009! O.O! *ne uitam ciudat la el.. ridicam cu totii hartiuta si o punem in cos* Seelenheil: Buna treaba, spioanelor! Astazi am lucrat.. ca o echipa adevarata! Tu: Mai du-te dracu'! *Povestitorul: Si situatia e salvata de ..Spioanele nebune si Legumele Powerpuff! O.O""
Seelenheil: Am uitat de '*'
Seelenheil: o_o
Seelenheil: [Inner: Nu.. esti.. normala, femeie! o_o""]
..::Minakai Neko †: :]]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uhuu~ nu suntem normale xDDD
Cam atat
Bye

Note: Is mine bwhaaaa....just mine >>'' asa ca dispari fata nebuna *die fufa die*




0 comentarii:

コメントを投稿