2009年8月14日金曜日

Kuroneko



Mood: happy and angry
Music: Ayabie - Natsu Monogatari
Internet: onee-chan's blog, YouTube
Messenger: - empty -

" There's me and I loved you.
There's you and you've killed me "

Yeah am revenit de jos si nu am altceva de zis decat dezastru oo'. Este foarte ciudat dar sper ca intr-o saptamana sa termine. Dupa-masa merg la bunici sa stau acolo pentru ca aici nu cred ca ma voi simti mai bine (sunt alergica la praf asa ca nu am de gand sa stau aici oo')
Well am vazut un fel de post pe multe forumuri/blog-uri unde iti descrii familia, si altele unde de descrii doar pe tine si mi s-a parut interesant. Cred ca in urmatoarele 2 posturi care urmeaza voi face asta ^^

Nu mai este mult si incepe scoala eu una astept pentru ca in vacanta si asa mor de plictiseala si deja nu mai gasesc nimic de facut, dar totusi nu astept pentru ca nu mai vreau sa ma trezesc la ora 05.30 in fiecare dimineata ca sa ajung la scoala la ora la care trebuie.
Plus de asta e intuneric , insa nu asta e cea mai mare problema, singurul lucru care ma deranjeaza sunt oamenii enervanti care se iau dupa tine pana ajungi intr-un loc si care tot zic cate ceva prin spatele rau oo'
Este asa de aiurea si ma simt cam penibil in astfel de situatii.

Mi-e dor de scoala, de banca mea, de orele de desen unde eu eram singura care nu dormea, de orele de romana si engleza xD, de noile ore de japoneza care le voi face ^^ de mancarea din scoala care era mai rea decat orice alta mancare dar o mancam toti pentru ca muream de foame, de sucurile rele care erau dar si pe ele le luam pentru ca muream de sete si orice era mai bine decat nimic, de laboratorul vechi de chimie ^^(sweet days....mi-e dor de Airi si de pauzele din laboratorul de chimie, cand se bloca usa si ramaneam "accidental" acolo urmatoarea ora XD), imi e dor de multe.

Cam atat incep acum cu posturile de care vorbeam mai sus.
Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿