2009年8月15日土曜日

Shiro



Mood: happy
Music: Mucc - Sora to Ito <3
Internet: Aoi's Blog, Nao's Blog, onee-chan's Blog, hi5, Anime Heaven
Messenger: onee-chan

" You were able to hurt me easily
Bury my name "

Huhu~ am venit acasa de la cumparaturi acum cateva ore dar mi-a fost lene sa postez ceva, am continuat doar postul despre mine pe care l-am inceput ieri ^^
Cand am ajuns aseara acasa m-am speriat; camera mea era albastra si arata ca naiba oo''' am urlat vreo 30 de minute la cei care au facut acolo pana cand au acceptat sa faca totul mov pe gratis ^^~

Am citit ceva pe blog-ul lui onee-chan despre comentariile unora din j-rock'eri in legatura cu moartea lui Jasmine You; sunt chiar emotionante nu stiu cum sa explic mai bine dar pe mine una m-au facut sa imi dea lacrimile, poate ca eu sunt mai sensibila si nu in ceamai buna stare psihica insa acele comentarii au fost chiar emotionante ^^

In sfarsit vorbesc cu onee-chan ^^ mi-a fost dor de ea xDDD
uhuu~ am avut cel maiaiurea vis la fel ca cel pe care l-a avut si onee-chan nu stiu de ce l-am avut poate ca si din cauza faptului ca Jasmine You nu maie oo' nu am nici o explicatie acum asa ca mai bine nu ma mai gandesc.
Din cauza la vis nu mai pot manca nimic de 3 zile si nici sa vad ceva rosu....azi dimineata am murdarit peretele cand am aruncat cana cu suc de cirese.... ;_;

Ma duc sa vad daca nu cumva pot manca ceva xD vin repede inapoi

0 comentarii:

コメントを投稿